Blago ženi koja ima majstora u kući

24 rujan 2013

Stiglo jučer od Sandre:

Ž: Ljubavi, popravi mi pipu u kupaoni, curi kao luda
(On dolazi i gleda pipu)
M: Daj mi kliješta
(Žena odlazi i kopa po alatu)
Ž: Jel' ova?
M: Ma ne ta, papagajke daj!!
Ž: Ova?
M: Može i ta
M: Daj mi cigarete
Ž: Stižu
M: E daj, odvrni osigurač, ne volim da ima struje u kupaoni dok radim
(Žena uzima stolac, na nju stavlja šamlicu i penje se da odvrne osigurač)
M: Dodaj mi kudjelju!!
(žena opet kopa po alatu)
M: To je malo
(žena opet kopa po alatu)
Ž: Jel' ovo dovoljno?
M: Biće valjda, nađi mi i gumice
Ž: Kakve gumice?
M: Jel' moram ja sve sam, majku mu! One s rupom
Ž: aha, ok
(žena opet kopa po alatu)
Ž: Ove?
M: Aaaa jbt, zar ne vidiš da su te neke dronjave, nađi nove
(žena opet kopa po alatu)
Ž: Ove?
M: Moći će valjda
Voda prska po cijeloj kupaoni
M: Ma ti nisi normalna isključi ventil za vodu
Ž: Pa gdje je ventil?
M: U podrumu, baš nemaš pojma
(žena trči u podrum, vraća se zadihana)
Ž: Čime da zatvorim??
M: Pa klještima!
(žena trči u podrum, vraća se zadihana)
Ž: Sad ok?
M: Biće valjda
Krc,škrip,cangr,greb,šljap
M: Evo gotovo, ovo i dijete može popraviti!

Žena ulazi u kupaonu skuplja vodu s poda, briše masne fleke s pločica, odčepljuje umivaonik koji je začepila kudjelja, briše pepeo sa veš mašine, i tugaljivo gleda izgoretinu na istoj jer je i tu stajala cigareta

M: E, moramo kupiti novi umivaonik, ispala su mi klješta pa je pukao
Ž: Ok, ljubavi
M: E, budi dobra, skuhaj mi kavu, crk'o sam, samo ne zaboravi da odvrneš ventil u podrumu i vrati osigurač a i pokupi onu tvoju šminku sve je popadalo i rasulo se po podu, što će ti tolika šminka!!










Prvi muškarac kog sam upoznala: Moj ćaća naravno, e ko da sad vidim svog starog, stal na stolac koji mu je stara donesla, jasno, i onda dodaj ovo dodaj ono, ko u gornjem vicu, ak je to vic. Onda je stara počela sama ić u visine pa se zajebavala - stavila i popela se - stolac na stolac i balansirala - pa opala i slomila rebra. Kad su joj zacijelila nakon par mjeseci, a ona kupila onu malu kućnu lojtru i popravila kvar. Tata je dotle trljal bradu i razmišljal kak bi se to promenila žarulja ili zašrafil ormarić na visini a da se ne mora tjelesno napregnuti. Ja bi svima muškima dala da rode bar jedno dete, da vide kaj je fizički napor! I da, mada mu je stoput rekla, kad je nju vidil u akciji, pital je: A zašto to nisi meni ostavila!? Oboje su pokojni, ona bi još i sad čekala.

Moj bivši ni ovolko, boktenemarad! Kad je taj moral promenit žarulju! - (ili jer mene nije bilo doma, ili jer nije bilo žarulje, pa sam ju ja išla kupiti; ili se dete dotle penjalo po zidu od stropa prema podu! ili se pokušavalo hititi kroz prozor za igračkom koju je prethodno hitil, sve je bilo kontraproduktivno) - drama i nervoza po kući. E bivši nakon uručene mu žarulje, a nakon nekoliko nervoznih pokušaja i masu psovki, nikad nije vratil sjenilo na lampu. To je već bilo ono, ubitačan napor. U ostale popravke se tolko nije pačal da su na kraju došli iz Elektre - valjda je kod nas izbacivalo za pol naselja, a da vide kaj je to kod nas. I veli mu tad taj jedan od Elektre - gospon, znate, stan se mora održavati; pogledal je okolo i sve mu je bilo jasno. Pregorene lampe visile ko grane žalosne vrbe, voda je curila čulo se do Samobora, plaćala sam penale za tu vodu 6 mjeseci kad je konačno otišel.

Sin ni ne pita, a napravi kolko je raspoložen. Onda kakav već je, kad pokvari na smrt to kaj je htel popraviti, ono, za bacit, čuva pod krevetom. Kao možda se samo popravi dok on spava: Stari radio, toster, loše zalepljeni tanjur, stare baterije, dalje nisam vidla bez lampe. A kad je nekaj totalno vriti, on skuži da nekaj treba pomaknut za cm ili zvleči i to se onda popravi, do njegovog načina razmišljanja ni vrsni psihijatri nisu prodrijeli. To kaj mu se lap opičio o patos i sad može samo kartati pasijans, a to mu nije zanimljivo, nema veze. Popravil je pipu u kupaoni koja doduše ni nije bila pokvarena neg sam ja živčanila, al popravil je usisač koji sam već htela hititi.

Neki se čudiju povremeno kak - to nešto - već nije napravljeno, ipak sam ja žena-zmaj, sama digla djecu. Ko da kuhanje, urlanje na decu i pranje veša ima veze sa kućnim popravcima. Onda ja pozovem majstora Borisa i on popravi sve pizdarije po kući, koje bih mogla i ja sama, al po onom kaj sam vidla od malena nadalje, nisam ni sama motivirana. A on najviše voli popravljati nekaj kaj niko osim njega ni ne bi popravil. Inače nastupa kćer koja od bijesa napravi sav muški posel nevezano za struju, to ne doživaljava, pa je ona majstor u kući, ali samo i isključivo kad je srdita i treba izbaciti negativnu energiju.

TO se zove majstor u kući. Tak.

Oznake: uglavnom struja

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.