Dva sata - za čije babe zdravlje

01 svibanj 2013

Dakle jučer sam bila glupa ko noć, ne znam kolko sam danas pametnija. Kao državni šljaker na čemu mi većina neinformiranih zavidi, čujem - radi se do dva. I nafunjim se. Mislim, nije me niko teral da ne ostanem dva sata duže, ali zakaj da ostanem, ak je zapovijed s vrha, nije ni neki vrh, prvi kat. I tak su svi zbrisali prije (oni neki koji se ne moraju ni prijavit da su i ušli).
Na izlasku na porti slušam suzdržani bijes jedne gospođe mojih godina, invalidicu, koja tumači pravoslavnom, pardon, sudnom, policajcu da joj je mogel ujutro reći da se radi do dva, a ne da ona prođe pol rwatzke i ne obavi niš; odoh ja, mislim si, kak sam glupa sad mi je sinulo - pa ni MUP ne radi, ko bog ne radi!
Izbjegavši euforičnu masu koja je iz iste zgrade izašla, dovlečem se, kokoš, do Petrinjske, s 10 kila hrane za svoje piliće doma, dječicu. No pred Petrinjskom 30 tek imaš kaj čut, videt, masa, nervozna, mašu papirima iznad glave, ono, grdo za videt; viče čovek, čujem dok sam buljila u obavijest da se ne radiiiiiii!!!!! - pa - viče policajki, mooooolim vas,  samo da podignem putovnicu, putujem, gledajte kartu imam za (ne znam, nekaj je njemački zvučalo). Tu je bila policajka na udaru jer je žensko pa će ona to nježnije, diplomackije. Iza nje stoje tri macana s rukama na gotovs...) Ma čemu to, pizda mu materina, čemu tih 2 sata, aj pomnožimo s dva broj kretena koji su jučer pušteni doma (kreteni smo jer radimo za  tu sitnu paru, a i to bi bilo nekak da nas ne gaze i ne omalovažavju svi iznad i pokoji na i - ispod hijerarhijskog poretka), i da vidimo kolko bu manje sati odrađeno? Tak se spašava država? E pa mašallah Liniću i ostali - mamu vam svima jebem, ja nisam vjernik al ak oš bit frajer, onda nek dućani rade na Badnjak do podne, pusti te izmorene žene i ev. izmorene ostale, nek odu doma i pripreme se za Božić proslavit. Prvi maj? Grah? Idi bre srči pesak, sve je stalo na šugavi 30. travnja jer je sutra praznik koji se pretvoril u cirkus.
Niš, buljila sam u neki font 50, lepo piše: Radimo do 14 sati, fino ja opsujem, onak lagano kak sam i hodala sa šugavim kiselim krastavcima i mlekovima i naranđama, sve na sniženju, opsujem onak balkanski, i dopuzim do trambajske stanice na Kolodvoru, gdi sad nema klupa pa je jako zgodno, a u hladu nema mesta od silne raje, pa je još zgodnije. Razmišljala sam hoće li se mleko usiriti do doma, al onda mislim - tak malo važno, kaj nas još čeka.

Da ne bi bilo minimalno nego maksimalno dosadno, nagovoril me Božo Konj zvani Božo Suncokret, da zemem na korištenje, jer se nudi, parcelicu zemljice u Svetoj Klarici a kakti to mi je u blizinici, i nek si posadim povrćkice i voćkice i tak. Reko' - jel vi svi seljačine (ne seljaci, seljačine!) iz grada mislite da je to ono, prstom ubušiš rupu u zemlji, uvališ košticu od paradajza i za mjesec dana ono grm, ne vidiš ni Siget ni Remetinec od njega, ne vidiš niš,  a sve stojiš, a veći grm od tebe. A zato kaj je na Svetoj zemlji, Klari, da ne prevedem - Jasni.  Još ima briljantnu teoriju, bože, naj-prijatelj-vegan mi je totalno prolupal, da se zemlja ne bi smela  kopati, jer se onda uništavaju bakterije koje žive u njoj a one su isto živi organizam, ma bio i jednostaničan, i tak, ne znam kaj on misli posaditi, ciglu? Al dobro, to je za razmeti, živi odma do vrapčanske bolnice pa to, skrenuo.

Kak me murija naučila da se radi do 14, nisam u Općinu ni išla, a sve bum obavila sutra, celom svijeeeetu na veeseeeeeljeeee, mojoj miloj draaaagoj na žalost!, izvadila bum 101 papir, ostavila lovu i kod javnog bilježnika s kojim sam se onomad zakrvila (nekaj antipatičnijeg od onog predebelopretilog nadrkanog tipa kod Željke Maroslavac u Sigetu teško da je ko videl, al možda je umro u međuvremenu, ne - ko, nego debeli).

I tak lepo bum imala svoj vrt, koji ako i uspije, ne bu pobrala moja gradska rukica koja se na selu i kak našljakala i načistila štala i načupala korova: pobrat će urod neki gladni brat, al ajde, sve bu to Božo moral slušati pa bu mojoj usaljenoj duši lakše.

Kad bolje razmislim, jel to neka nova agrarna reforma? Bumo vidli, glavno da smo jučer profitirali ili profilirali, profiltrirali, prolongirali, propagirali, prolupali dve ćuke, za čije babe zdravlje, lepa moja rwatzka.... zemlja koju bum kopala. Bum posadila maricu i rekla da je Božo, evo, viš, odma sam se oraspoložila, jaaaako dobro! Ja bum ga zastupala na sudu, ali samo do 2. hehehhh he hhhe

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.