Nije bilo u hostelu, al je bilo danas

16 listopad 2012

Čovek se ubil u hostelu, bez krvi, al čisto namrtvo.

Posle par dana, kak se nije pral, počel smrditi. Tad je stvar neko prijavil. (Hm, je li smrt stvar? I bolje joj je!)

Neko taj ili neko drugi je pozval dežurne koji dolaziju s limenim ljesom po mrtvog. I upadaju dvojca, furaju limeni les, u sobu 15. Tam sedi neki lik za kompom i gleda ih u čudu.

- Dobar dan, mi smo došli po mrtvaca.
- A da!?
- Prvi od dvojce: Je. Ništa, ništa, samo vi radite na kompu, ugurat ćemo mi vas fino u lijes, bez problema.
- Drugi od prvojce: Gleč, kaj ti ovaj ne zgleda malo prerumeno za mrtvaca? (Bože, neki su ljudi stvarno shvatili da je smrt dio života). Čujte, a di je mrtvac, rekli su nam soba 15.
- A malo se otišel prošetati, možete ga pričekati. Dobro na čemu ste vi, pa ovo je soba 15 i ja sam vrlo živ dapače postal bum agresivan.
- Jooooj, veli jedan lijesonosač, pa mi smo trebali sobu 51.
- Kog vi tražite ustvari, sobu ili mrtvaca?!

Našli ga u sobi 51 sasvim mrtvog hladnog i odnesli. I tak.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.