Tose Proeski...In Memoriam!

Oduvek sam Tvoje prijateljstvo smatrala jednom od svojih najvecih blaga.
Ono sto Ti sada darujem, jedva da se moze porediti sa Tvojom beskrajnom odanoscu.
Ovladao si umecem zivljenja ne samo za sebe, vec i za druge, i ta briznost za druge uzdigla Te je iznad svih, kao coveka iznad svih ljudi.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Svetot moj, minus Tebe vo nego;
Ona sto ke ostane - malku e!"


Postoji za Tebe nesto vise,
nego sto je zemaljska sudbina.
Postoji carstvo
u kome duga nikad ne bledi.
Tamo gde ce zvezde biti prostrte pred Tebe
kao dremljiva ostrvca na okeanu;
i gde ce bica poput Tebe
zauvek ostati uz nas.


"So del od sebe postojam;
Vo srcevo umiram...!"


Sreco, postojis u svakog od nas.
Tvoj lik nikad nece umreti.

Postoji samo jedan put do zvezda, a Ti si ga pronasao.
Znas da su mi znacile one 28 ruza...

Sutra, nazalost ih dobijas nazad...kao zadnji poklon koji smo jedno drugom dali...

Prijatelj koji ima posebno mesto u mom srcu.
Ni jedan dan vise nece biti isti.


"Poljsko cvece nek me mladog pokrije;
Nek mi dusu ljube oblaci..."


Ako se u sumrak secanja jos jedan put sretnemo,
govoricemo zajedno i pevati duboku pesmu...
I ako se nase ruke sretnu u drugome snu,
sazidacemo drugi grad na nebu...


Diskografija

16.10.2007. u 23:36 | 36 Seduce me... | #

Dizajn: Endless-Light.com | Slike: Luis Royo