sebi pripadam

13.08.2008., srijeda


Image and video hosting by TinyPic

Evo i ja sam stigla do odmora... i on napokon do mene. Ovaj će izgleda biti jako duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug, jer nakon njega moje blago kreće u PRVI razred - a to ovaj put i za mene znači novi način života (već pomalo zaboravljen). Prvi razred priznaćete nije mala stvar, naročito za mamu koja već dugo nije boravila u nižim razredima... Cvita križa dane na kalendaru, i ja ih odbrojavam... i na neki period se opraštam od vas. Već znam da će mi nedostajati ovo vrijeme provedeno uz vas. Živim u uvjerenju da ću ga upotpuniti nečim što će mi podjednako značiti.
- 10:14 - Komentari (38) - Isprintaj - #

07.08.2008., četvrtak


Image and video hosting by TinyPic



Napokon - blogerska kavica. Baš onakva kakvu sam je zamišljala. Mala, slatka, iskrena,sa puno smjeha, uz par dragih žena i jedan mali dodatak (meni najdraži) - sa Zonom! Sad znam sa sigurnošću da se snovi ostvaruju. I da su podjednako lijepi nakon budjenja... I u još jedno sam sigurna - nju su uistinu ukrali ciganima. Čak i da to želi (a ne želi!) sasvim bezuspješno bi se krila - uistinu su joj ostale žeravice u očima, vatra u srcu i hrabrost da bude slobodna i svoja bez obzira kako je ljudi oko nje doživljavali. Bila na blogu, ili ne, jedno mjesto je rezervirala za sva vremena - u mom srcu! Preko puta od samog svjetla, osvjetljena samo jednom ali, sasvim novom zvjezdom - bilo je ovo veče koje sigurno neće biti zapamćeno po veličanstvenom skupu (kako su ga od milja nazivali oni koji su nas brojali) - ali, negdje u svemiru ostat će zabilježen kao dodir duša koje ni seizmolozi nisu zabilježili - upravo zato jer se to dogodilo s nevjerojatnom lakoćom. Svjedok su samo golubice... valjda zato jer su doletile iz srca!
- 08:19 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.