sebi pripadam

18.01.2008., petak


Knjiga koja mi mijenja život
Image and video hosting by TinyPic


Ma, volim čitati! Puno je knjiga zaokupljalo moje misli, maštu, dane... Ali, odnedavno u rukama imam knjigu koja mi mijenja život na bolje, koja mi u svakom danu donese novu spoznaju i novu radost, koja mijenja sve što je u meni i naprosto čini sve mogućim. Nećete sigurno prvi put čuti za nju, reklamirala se u Oprinoj emisiji, prodavala se u trafikama, i Sanja je pisala o njoj, pročitalo je (bar tako kažu) devet milijuna ljudi... I sve što su rekli o njoj za mene odnedavno postaje stvarnost. Mogu prepisati neke njene djelove, mogu vam je prepričavati, mogu vam pisati o svojim iskustvima ali, najviše vam želim reći - kupite je! Čitajte je! Promjenite u svojoj glavi ono čemu su nas učili - da je život težak, da se snovi ne ostvaruju, da sebi ne možete priuštiti puno toga! Dohvatite zvjezde! Maknite tamne oblake! Pridružite mi se! Promjenite bar jedan svoj dan, jednu svoju zabludu - živite tako da jednom možete reći VRIDILO JE ! Zove se TAJNA! Autorica je Rhonda Byrne!



- 08:51 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.