sebi pripadam

20.11.2007., utorak


Sreća
U vrijeme kad još nisam bila bloger svako nejavljanje meni omiljenih blogera pomalo me je brinulo. Uvijek sam se pitala da nije šta krenulo po zlu? Kasnije bi doznala da su neki samo predahnuli, neki su mijenjali blogove... a neki su naprosto ispunili svoje snove i u njima uživali bez svjedoka. I mada mi nedostaju ljudi koji rijetko pišu, koji se jave samo sa jednom rečenicom ili samo u nekim danima - došla sam u situaciju da im se i sama pridružim! Odmaram se od svega pa i od pisanja. Dolazim, sve vas čitam, uživam u vašim postovima i u svom novom životu. Nesreća se može opisati sa milijunima riječi - a sreća samo sa jednom!
- 09:01 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.