srijeda, 24.12.2008.

Kako sam sjebao najsjebaniji Božić koji ionako ignoriram

Poljuljan prekjučerašnjim datumom – 22.12.2008. odlučio sam pronaći ljubav života. Točnije, za to imam godinu dana, ako je vjerovati knjizi Frédérica Beigbedera, Ljubav traje tri godine. Nakon te tri godine ionako me istek roka trajanja neće previše boljeti, ako uzmemo u obzir teoriju o smaku svijeta nastalu na temelju Majanskog kalendara.
Tako sam preksinoć započeo s vraćanjem dragih mi ljudi u moju blizinu. Dopustio sam si trenutak potpuno iskrenosti kako bih se ispričao i priznao niz pogrešaka. Nitko ne bi trebao trpjeti moje ne tako rijetke ispade, iako u suštini nisam teška osoba. To je prošlo dobro, a nagradio sam se suzama. Toliko sam noći želio zaplakati, proliti tugu, no nisam mogao. Osjećaj je bio predivan, i gotovo sam pomislio kako Božić neće biti standardna srednja žalost.
Rajt.
Sinoć sam se sjetio još nekoga. Nikada nismo imali vezu u pravoj definiciji, no on je ipak bio moja ljubav. Onaj holivudski osjećaj euforije, i uspjet ću, proširio mi se tijelom do mjere da nisam znao drhtim li zbog toga ili je vrijeme da zatvorim prozor. Nakon pretraživanja prošlosti razgovora preko msna kako bih vidio zašto smo uopće zašutjeli, potom bloger.hr-a kako bih vidio piše li još uvijek. Nakon toga uslijedilo je pretraživanje kontakta u mom mobitelu, zivkanje nekoliko ljudi da dođem do njegovog broja, te za kraj pretraživanje fejsbuka da vidim je li tamo.
Drhtanje nije prestalo, no konačno sam bio spreman. Poslao sam mu poruku i odgovorio je. Znao je tko piše i sve je bilo ok do odjeba stoljeća: Sad bih te poslao u 3 pm, ali neću jer se i ja orijentiram na pozitivne stvari, a komunikacija s tobom nije jedna od tih. Pozdrav. Ako ništa drugo, morao sam mu čestitati na fenomenalnoj strukturi izjave. Nije mi više odgovarao, iako nisam odustajao od pisanja.
On bi trebao biti političar.
1. Zna čovjeka uvjeriti u suprotno od onog što misli (taj dio s pristojnim porukama sam preskočio radi osobnog mentalnog zdravlja);
2. Osjećaš se očajno nakon razgovora s njim.
3. Peder je. (pozdrav nekim mi dragim političarima)

Kasnije me nazvala kolegica s istim opisom dana, stoga smo dio noći proveli u međusobnom bit će sve dobro uvjeravanju. Uspio sam sjebati najsjebaniji Božić do sada koji sam ionako planirao ignorirati i prespavati. Da mi danas nisu rekli kako je sutra Božić, doista ne bih znao…

Sebastian Wright

- Napisano u 12:56 sati - Komentari (32) - Isprintaj - Link - Na vrh

<< Arhiva >>