<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>




Copyright © 2011-14. By Seven.

| Intro |, |1|, |2|, |3|
-hiatus-
|4|, |5|, |6|



"What writing is: telepathy, of course." -S. King


Design by murderscene and x; minor changes by Seven.
|4| duboko stalno
Korisnik privremeno nije dostupan–

sjeti me se sjeti me dok uvlačiš dim dok tabane postavljaš na moje stope kad ti glazbena nota zareže srce oštro do srži i puštaš da te predivna bol ispuni sjeti me se dok promatraš požutjele trusne krošnje koje ja već dugo nisam vidjela dok silaziš obilaziš šljunak a tamo iznad je balkon vrata su zatvorena osjeti me kad pomislim na tebe osjeti moj osmijeh sjeti me se kad se uspneš i vidiš moje mjesto tamo gdje sada nisam razbjesni se viči dok me sa zamjeranjem vizualiziraš nazovi me urlaj na mene nemoj mi oprostiti ni zaboraviti nemoj zaboraviti koliko je visoko i koliko je dug put do dolje još padam noktima se lovim za bridove još padam dugo padam čekam da napokon dodirnem dno tamo gdje si ti gdje je mir Bože treba mi mir sva ona buka sjećaš li se obećala sam ti jednom pričati o tome na kraju nisam mislila sam da ću stići vječita iluzija svakodnevno si mažem oči bolje od najbolje dioptrije nemoj zaboraviti da ti nisam rekla zamjeri mi zamjeri mi što ti nisam zviznula šamar kad sam trebala znam da se očekivalo od mene da sam obećala s druge strane puno obećanja sam dala nemoj mi to oprostiti jer ako oprostiš... znaš već

–o vašem pozivu bit će obavIJEŠTEN.

Misli | 17 |