-LUST FOR LIFE-

10.11.2004., srijeda

:-D









Bas me zanima tko ce mi prvi cestitati rodjendan?!

:-)))))))

*******SRETAN MI RODJENDAN*********





P.S. in RL moja je mama bila nabrza – ona mi je cestitala citav sat i 20 prije :-D
(ucinilo joj se da je ponoc :-D)

- 00:00 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

ono sto mislim moram i reci. ili napisati. steta da moje misli ostanu same.

send me something ali ne ocekuj brz odgovor :-), malo sam lijena po tom pitanju... a mozda i nisam... you can try :-)





BLOGERICE:

BLOGERI:

*google*

ovaj je definitivno najjaci: visok sam 172, da li sam nizak?!!!!
LSD ludjak
sex sa ozenjenim :-))))
moj zivote dal si ziv ?!!!!! :-))))))))))))))))))) malo jaca recenica :-))))))
slatke slikice s neta :-))))) - jel taj trazio neke jestive slikice ili slikice slatkica :-)))), u svakom slucaju na krivu adresu je dosao :-)))
ovaj neki iz S&CG je uporan - opet je trazio slike starijih golih zena i opet je naletio na moj blog i opet ga je kliknuo :-))))... sto je mislio - da sam u meduvremenu stavila kakvu sliku :-)))))
bracne ponude!!!! ufff :-))) btw, taj je isti trazio i filmove golih zena - drugi takav u 2 dana!!!!!!!!!!!
neko iz USA je nevjerovatan! mali ljudi dizu prasinu?! sto je taj trazio :-)))))))
visoki muskarci :-)))
filmovi golih zena wooow :-) i to je trazio neko iz Australije :-))))
stablo vjestica?!!! Ajde, dobro, priznajem... jesam! crna, dark, skura...
finske kuce - zasto ne norveske?! :-)))))