-LUST FOR LIFE-

24.10.2004., nedjelja

Jede mi se sladoled!
A u ove ure u mom gradu ga nemas gdje kupiti!!!!
A turisticki grad! Uf, kakav turisticki grad?! Sve smo osim toga!!!!

I nakon bezuspjesne potrage za sladoledom naletim na PR jedne firme.
I dogovorim dogovor :-) za posao!!!!
Taj extra money ce mi dobro doci. U svakom slucaju – moji dosadasnji radovi idu u galeriju! Opet! I naravno trebam radit nove!
Sad ne znam detalje.... ali bilo komisiona prodaja ili ne – bar vise nece camiti u mojoj sobi nego ce napokon opet doci u neki izlozbeni prostor. I dobit cu priliku za raditi nesto novo!!!

Anyway, dolazim u petak. U metropolu.
Nasla sam cimera!
Trazimo stan!
Ne, nisam se jos spakovala – ne znam kako cu svoj zivot uspjeti spakovati... ali o tome necu sad razmisljat.
Spiskove imam... bar to. Cijeli bunch of notes razasutih po mojoj bursi. Za drugo cu lako.
Kad stan bude nadjem, vracam se doma na par dana. Da skupim zivot :-)

Posao?
Usrala sam posao do kojeg mi je stalo... mislim da jesam.
A mozda i nisam. Ne znam. Usvakom slucaju, naci cu ga... valjda. Uskoro. Potrudit cu se.
Za sada imam dovoljno para za stan i rezije + zivot za slijedeca 3 mjeseca.
(a ako ovo gore bude realizirano – imam i vise nego sto mi treba!!!)

Starci?
Sokirani! Njima je to nenadana odluka – koju ja svejedno najavljujem mjesecima.
OK, i meni je iznenadna. Ali sam dobila izvrsni kick od moje mame. Ona me ubrzala... i natjerala me da pocnem misliti zasto ovo nisam prije ucinila!

I da, strah me. Naravno.
Sve sto za sad imam je cimer :-)
Za pocetak....
Posao – molbi komada 2 zasad.
Honoraran posao – komada 1 u pregovoru.

Sve u svemu – DOBAR pocetak!
Ja – zadovoljna :-)))))


*************
P.S. Aplikaciju za postdiplomski nisam poslala – niti cu! Odlucila sam da akademska karijera definitivno nije ono sto ja zelim!!!



- 22:31 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

ono sto mislim moram i reci. ili napisati. steta da moje misli ostanu same.

send me something ali ne ocekuj brz odgovor :-), malo sam lijena po tom pitanju... a mozda i nisam... you can try :-)





BLOGERICE:

BLOGERI:

*google*

ovaj je definitivno najjaci: visok sam 172, da li sam nizak?!!!!
LSD ludjak
sex sa ozenjenim :-))))
moj zivote dal si ziv ?!!!!! :-))))))))))))))))))) malo jaca recenica :-))))))
slatke slikice s neta :-))))) - jel taj trazio neke jestive slikice ili slikice slatkica :-)))), u svakom slucaju na krivu adresu je dosao :-)))
ovaj neki iz S&CG je uporan - opet je trazio slike starijih golih zena i opet je naletio na moj blog i opet ga je kliknuo :-))))... sto je mislio - da sam u meduvremenu stavila kakvu sliku :-)))))
bracne ponude!!!! ufff :-))) btw, taj je isti trazio i filmove golih zena - drugi takav u 2 dana!!!!!!!!!!!
neko iz USA je nevjerovatan! mali ljudi dizu prasinu?! sto je taj trazio :-)))))))
visoki muskarci :-)))
filmovi golih zena wooow :-) i to je trazio neko iz Australije :-))))
stablo vjestica?!!! Ajde, dobro, priznajem... jesam! crna, dark, skura...
finske kuce - zasto ne norveske?! :-)))))