-LUST FOR LIFE-

19.10.2004., utorak

.....

Nekad se pitam zasto uspijemo sve nesto lijepo u zivotu unistit... i kako?
Kako to uopce sebi mozemo dopustit...

Ne mogu spavati...
Ne mogu ni citati...
Pokusala sam... ne ide.

Ni ono sto sam procitala ne mogu komentirati...

....a mozda sam samo umorna....
..................
..................
..................
- 02:50 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

ono sto mislim moram i reci. ili napisati. steta da moje misli ostanu same.

send me something ali ne ocekuj brz odgovor :-), malo sam lijena po tom pitanju... a mozda i nisam... you can try :-)





BLOGERICE:

BLOGERI:

*google*

ovaj je definitivno najjaci: visok sam 172, da li sam nizak?!!!!
LSD ludjak
sex sa ozenjenim :-))))
moj zivote dal si ziv ?!!!!! :-))))))))))))))))))) malo jaca recenica :-))))))
slatke slikice s neta :-))))) - jel taj trazio neke jestive slikice ili slikice slatkica :-)))), u svakom slucaju na krivu adresu je dosao :-)))
ovaj neki iz S&CG je uporan - opet je trazio slike starijih golih zena i opet je naletio na moj blog i opet ga je kliknuo :-))))... sto je mislio - da sam u meduvremenu stavila kakvu sliku :-)))))
bracne ponude!!!! ufff :-))) btw, taj je isti trazio i filmove golih zena - drugi takav u 2 dana!!!!!!!!!!!
neko iz USA je nevjerovatan! mali ljudi dizu prasinu?! sto je taj trazio :-)))))))
visoki muskarci :-)))
filmovi golih zena wooow :-) i to je trazio neko iz Australije :-))))
stablo vjestica?!!! Ajde, dobro, priznajem... jesam! crna, dark, skura...
finske kuce - zasto ne norveske?! :-)))))