nedjelja, 09.07.2006.

khm.. vid mene... :rospija:

evo i mene.. nakon ne znam koliko...

puno toga se izdogadalo u mome zivotu.. puno lijepog a bilo je i nazalost ruznog...

evo da pocnem sa svjezim vijestima... danas sam se vratila sa bjelolasice... ajme svjezeg li zraka.. lupit cu koju fotku kasnije... sad nemam digitalac taj kod sebe... al svakako bih preporucila da se barem za vikend ode tamo.... ful opustajuce... mozete iznajmit apartmane, ima cak i cimer fraj... birajte... autom 2 h od zgba tak da i to nije nesto puno... isplati se

onda... hm... .. na faksu sve ide po planu... .. dala sam 10 ispita... ostala mi 2 za jesen... matematika I i II

onda... kupila si ja novi hraddisk.. 120 GB... sad cu ga natrpati sa filmovima i serijama.. (a ja bi kao trebala uciti za 9 mj... )

evo bas sam si nabavila na DVDu Tim Burton's nightmare before christmas crtic mi je predobar

sad jedna veselo-tuzna vijest...

maca mi je opet bila skotna... nazalost macka kao macka skocila je sa prozora.. danas se kotila i bilo je vise mrtvih nego zivih macica...
al sta se moze.. zivot ide dalje vrijeme se ne moze vratiti...

ona 4 otprije, 3 smo udomili a jednog ostavili.... ispalo je da je zena koja se javila na oglas zapravo supruga od lika koji je prije radio sa starcima... svijet je mali...

inace otisao nam je frizider pa sad sve trpamo susjedi... jel itko zna koji dobar ducan sa jeftinim friziderima?

u zadnjih mjesec dana u skoro svakom zetovom busu u kojem sam se vozila il se zapalio il je zakuhao... ah zet cant live with him, cant live without him..

pocela sm malo "raditi" u flashu... trebam dotjerati forum i sajt u nesto.. tj da lici na nesto...

evo mojih par uradaka...
flash uradak no1
flash uradak no2

nije nesto.. al za pocetak mislim da je dovoljno...

eto to bi bilo u kratkim i najvaznijim crtama... tek sad vidim kolko sam smajlica nadrobila

pozz

| 21:27 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>