Moj život, moja sudbina!

19.12.2005., ponedjeljak

PISMO DJEDA MRAZU :)))

PROCITAJTE GA CIJELOG NASMIJAT CE TE SE HEHEHHEHE....malo je dug al ajd potrudite se :)))

Dragi Djed Mraz,
Mora da si iznenaden sto ti pisem danas 26, prosinca, ali htio bih
razjasniti neke stvari koje su se desile od pocetka ovog mjeseca od kada sam
ti poslao pismo sa mojim zeljama za Bozi´c.


Pisao sam Ti da zelim bicikl, rolsuhe, Matchbox pistu s auti´cima i loptu.
Potrgao sam se od ucenja cijele godine, nisam markirao ni minute i cak sam
dolazio ranije u skolu kad je snijeg napadao jedan metar ispred moje ku´ce.
A da ti ne govorim o tome da sam bio najbolji ucenik iz matematike te sam
osvojio prvenstvo Zagreba u natjecanju najboljih matematicara svih osnovnih
skola. Na cijelom kvartu nije se nitko bolje ponasao od mene, ni moj stariji
brat Perica, ni mama ni tata, susjede da ne racunam, a cak mi je i Marica
prisla i rekla kako sam se popravio. Isao sam na misu svake nedjelje u
jedanaest sati, popa samo sto nije uhvatila kap svaki put kad me ugledao u
crkvi. Cak sam i bakama i dedama pomagao kad su prelazili preko ceste, pa
sam dobio znacku kao najbolji Mali Prometnik, od Prve Policijske stanice, tu
na Trnju. A znas kakvi su oni, kad te oni nagrade, onda fakat znas da si
stvarno bio dobar.


Kak imas muda ostaviti mi ispod bora jebeni YoYo, jebale te carape sa znakom
Teletubiesa, i onaj gradevinski set. Koji kurac si ti mislio, debeli
bradonjo, kaj mislis da sam se ja cijelu jebenu godinu mucio i trudio za
nista, jebali te pokloni. Kaj je najvaznije, mene si tako zajebao, a onom
malom seronji iz ku´ce preko puta donio si toliko puno igracaka da nemres
nutra ni u´c koliko ih ima. Nemoj slucajno da te vidim kako pokusavas uci
kroz dimnjak u moju ku´cu sljede´ce godine. Sjebat ´cu te kao mladog
majmuna,ti debeloguzac jedan. A onog tvog jelena gadati ´cu zracnicom i
preplasiti ga tako jako, da ´ces morati pjeske do jebenog Sjevernog Pola,
isto kao sto sad i ja pjesacim, jer mi nisi donio bicikl.
Jebi se Djede Mraze, sljede´ce godine bus videl kakav sam ja zajeban petas,
ti debeli seronjo.
Tvoj,
Mali Ivica

hahhahah ja riknem buahahahhahahahahaha
kisssssss
- 16:28 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

MALO O SEBI: Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zovem se: #Jovana#

Imam: #21god#

Imam zeleno-smeđe okice#

Boja kose: crno-smeđa#

"Visoka sam oko 1.68#

Što volim i ne volim Vam piše dole dole :))

A šta cu vam pisati...hm...

Pa eto pisat cu malo o mom životu ljubavi, prijateljstvu, zajebanciji, poslu i tako....
Ako Vam se da citat, citajte, a ako ne ko vas j... ahhahaha šalaaaaaaaa!!!!!!!!!!


I JOš MALO SLIKICA..


moje mažo i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AH OPET JA...ahahaha koji smijeh bum tras

Image Hosted by ImageShack.us














moj horoskopski znak...

Bigoo.ws images for your blog


All for your blog! at bigoo.ws



i od mog dragog...

Bigoo.ws images for your blog


All for your blog! at bigoo.ws



"ONAJ TKO VOLI... VJERUJE U NEMOGUCE"

Glitters

DA VIDIMO KOLIKO VAS JE BILOOOO....

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter



Bigoo.ws images for your blog

Pišite mi na:
crvena84@net.hr



... A SADA NEŠTO LJUBAVNOOOO...: myspace

myspace graphics




"Ljubav svakodnevno cini cuda,
oslabljuje jake, a jaca slabe,
budale cini mudrima,a mudrace budalama,
promice strasti,
uništava razum, jednom rijecju,
preokrece sve naopako"



"Nocu u skrovitoj odaji,
sjedim opuštena,
tok te vidljivim plamenom iz
usamljenog izvora,
budi pretkazanja onoga
u što nije uzalud vjerovati"



"Ono najbolje i najljepše
ne može se vidjeti, pa cak ni dotaknuti
To se mora osjetiti srcem"myspace

myspace graphics




"Ljubav pokrece svijet.
Ljubav je ono što daje smisao njegovoj vrtnji"


"Ljubav ne gleda ocima, vec dušom,
zato je krilati Amor na slikama slijep"
myspace

myspace graphics





"Ljubav je poput groznice,
ona dolazi i odlazi,
a volja nema nikakvog utjecaja na nju"


"Ljubav i radost su blizanci,
ili su rođeni jedno za drugo"


"Ljubav je pobjeda mašte nad inteligencijom"


"Jedini lijek za ljubav i jest voljeti još više"



myspace

myspace graphics






Mojoj kumi...




Hvala ti za radost,
za srecu,
za smijeh

Hvala ti za utjehu,
za svaki skriveni grijeh.
Hvala ti za rijeci sto ih suza brise...

Jer, takva se prijateljica ne zaboravlja nikad vise!!!!!


_##KUMO ZA TEBE I SVE OSTALE CURKE## _ :)))) (ja sam zauzeta:)))



Myspace Graphics



Šta volim & ne volim...

VOLIM: *mog decka Žaca*
*PLEEEEEEES*
*COKOLADU*
*sve moje frendice i frendove*
*ljeto*
*pizzu*
*slušati techno, house, latino...itd..*
*plišane medeke*
*mog maslacka*
*moju visibabu*
*moju ljubicu*
*mog medeka..ahahhah ljube*
*MA SVE VAS VOLIM*....





NE VOLIM: #užasno arogantne ljude, pune sebe#
#zimu#
#zmije#
#kad je netko uzdignut sa lovom*
#jednu osobu....grrr#
#jesti grah...fuuj#
...



Bigoo.ws images for your blog

HEHEHEHEH



ahahahah ja riknem s ovom slicicom-ahhahhahaha


Bigoo.ws images for your blog



ahahah ova slicica vam daje do znanja da se s vremenom na vrijeme moramo družit i s kucnim ljubimcima...ja rikneem



Bigoo.ws images for your blog




ja riknem...
Bigoo.ws images for your blog

eeeeeeeeeh...da.....

Bigoo.ws images for your blog



ah..........

Bigoo.ws images for your blog


All for your blog! at bigoo.ws





Ahahahahahahh ma neeeeeeeee.........


Bigoo.ws images for your blog


All for your blog! at bigoo.ws




Da sam plavuša mislim da bi bila ovakva....auuuuuu ahhahahah
Bigoo.ws images for your blog


All for your blog! at bigoo.ws








www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


  

www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


    

www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


      

www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


        

www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


        

www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws