subota | 14.06.2008.

DANAS TEBI PIŠEM NAJLJEPŠU PJESMU
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Danas tebi pišem najljepšu pjesmu,
danas želim da si kraj mene tu.
Samo se nasmiješi, ne moraš ništa reći,
moja budi, želim tebe u zagrljaj svu!

Zaklopi svoje najljepše oči
i povedi mene u daleke misli.
Kroz tanku liniju smrti za tobom ću poći,
svoje ruke o moje nježno pritisni.

Mogao bih satima u tebe da gledam,
da smišljam igre da se veseliš.
Te trenutke s tobom nikome ne dam,
učinit ću sve što ti poželiš.

Tajanstvene riječi šaputat ću ti u uho,
tijelo će tvoje cijelo da treperi.
Reći ćeš životu: "Zbogom muko!"
Tvoj sam pjesnik što se krije u tebi.

- 09:40 - Komentari (43) - Isprintaj - # -

nedjelja | 01.06.2008.

NEMOJ PLAKATI...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nemoj plakati,
nemoj gorke suze liti,
pred menom ne moraš nikad
tvoj tužni pogled kriti.

Nemoj žaliti,
prošlost zaboravi, sve gurni u zabiti,
ja sam ovdje, tvoj prijatelj
i kad me nema, moj duh će te pratiti.

I pričaj mi
ja biti ću taj koji će te slušati,
makar zauzet, poslovima obuzet,
uzet ću gitaru i tebi pjesmu svirati.

Da se ne osjećaš usamljenom,
da se ne osjećaš prevarenom,
to je sve što mogu učiniti,
samo nemoj... nemoj više suze liti...


Za moju prijateljicu imenom S.

- 13:51 - Komentari (17) - Isprintaj - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>