srijeda | 26.03.2008.



DANAS SAM NEŠTO PJESNIČKI RASPOLOŽEN


Danas sam nešto pjesnički raspoložen.
Možda zbog ovog lijepog proljetnog dana,
ili zbog dobre knjige koju čitam,
a možda si tomu razlog ti.

Danas sam nešto pjesnički raspoložen
i pun sam lijepih riječi u sebi.
Plivaju u meni nošeni valovima laganim,
dok maestral ih u visine diže.

Ne znam ih na papir napisati,
jer u daljini neba još se skrivaju,
al znam da su tople i nježne
poput blage bjeline tvoga tijela.

Puno je riječi.Roman bih mogao napisati,
al neću se dati tom zadatku,
jer ga nikad ne bih završio,
samo bih se izgubio u tom vrtlogu.

Danas sam pjesnički nešto raspoložen
i znam bit će tebi dovoljno par riječi,
tad ćeš me za ruku uhvatiti
i zajedno ćemo otići i biti daleko.

Samo ćemo se gledati, ništa govoriti,
jer naši pogledi govore tisuću riječi,
i ti ćeš se u njima prepoznati
u tišini, u spuštanju sutona...

- 17:17 - Komentari (15) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>