petak, 25.09.2009. ♥

♥ Open your eyes, open your mind.

Samo jedno kratko javljanje, povodom godišnjice od moje operacije. Sve je u redu, cijelo ljeto sam plivala, skakala i radila kolutove u vodi. Navikla sam da sam u nekim stvarima ograničena, ali to me ne spriječava u uživanju u životu. I zaista ne žalim što sam operirana, isplatilo se par mjeseci izdržati, sada imam prekrasno držanje, iako lopatica ponekad iskoči, ali ne brine me to. Ah, što reći, nisam baš nešto inspirirana.. Cijelo vrijeme vrtim po glavi samu operaciju i događaje prije i poslje nje. Daleko je to iza mene, ali opet kao da je jučer bilo.. Mogu samo reći da mi je drago da je sve ovako završilo.. Veliki pozdrav svim skoliozama :)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Eto tako to izgleda danas :)

♥ 23:03 ♥ komentari (7) ♥ printOpen your eyes, open your mind.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.