prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

..........
ovdje je samo moj mali život!

Ime-Matea
God-12
Živim-u Zg
Slušam-rock/punk.....
Volim-mjuzu,dečke (hehe,naravno),crnu boju,praznike,čokoladu,mp3 i ipod,odmor....i još puno toga
ali mi se mozak ne sjeća......
Nevolim-cajke,hrv glazbu,punnoo pinky boje,povrče,školu(bbrrr),nekog ko se pravi važan,laganje i one gluposti
Dosadno-sapunice,reklame,dosadni ljudi(ima ihhh...),brbljavi ljudi,i jo toga
Bojim se-onih buba koje pikaju(ose,pčele,bumbari,svakakve buhe....) i samo ne komarca njih flikneš i gotovi su(ali ako su JAKO VELIKI)brrr...
Friends-uuu imam ih puno....ali mi je naj Ana a tu je i Gracija...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 23.12.2007.

Im back....


helo....evo mene.....nažalost vama...hihi....kao što je i prošli tjedan bio pretrpan prezentacijama ,testovima,pismenih,usmenih i dr. ja sam s "veseljem" skužila da je i ovaj tjedan doslovno pretrpano pretrpan tim sranjima ....aaaaaaa(gle opet se žalim)...eee....da danas sam dobila 5 iz povjesti!!!!....1. put da sam dobila 5 iz povijesti iz testa na kraju lekcije....i....nisam skakala po razredu(kao drugi koi me živciraju) neg nisam mogla belivit...ajd dosta o meni....idemo malo o dečkima..hmm da....oni su spušili u nogometu ko uvik....tsss...ali im se nisam stigla smijat u facu....ah....sutra ću....Ana je na gitari,nemamo zadaću,moram učit za zemljopis (nemojte mislit da sam neka štreberca ili luzerica po ocjenama....proči ću ja s 5....možda....),sad sam na msnu....idem štrebat,ak ne dobim 5 ja se bacam s nebodera (idem u NY tam su oni veliki)hihih...šala....ak fakad idem (bolje za vas....već vidim kak se smiješite i mislite u sebi "yess....ale ti luja da odlazi")hehe ajd sad

byyy



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.