prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

..........
ovdje je samo moj mali život!

Ime-Matea
God-12
Živim-u Zg
Slušam-rock/punk.....
Volim-mjuzu,dečke (hehe,naravno),crnu boju,praznike,čokoladu,mp3 i ipod,odmor....i još puno toga
ali mi se mozak ne sjeća......
Nevolim-cajke,hrv glazbu,punnoo pinky boje,povrče,školu(bbrrr),nekog ko se pravi važan,laganje i one gluposti
Dosadno-sapunice,reklame,dosadni ljudi(ima ihhh...),brbljavi ljudi,i jo toga
Bojim se-onih buba koje pikaju(ose,pčele,bumbari,svakakve buhe....) i samo ne komarca njih flikneš i gotovi su(ali ako su JAKO VELIKI)brrr...
Friends-uuu imam ih puno....ali mi je naj Ana a tu je i Gracija...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 23.12.2007.

hmmm...a da moj blog


eyyy...

u ovom malom jadnom blogu će biti o meni,mom malom životu i...o svemu ostalome što volim ili mrzim.....emm..Neću baš SVAKI DAN PISAT POSTOVE....to je pre dosadno...pa...okkk....uživajte u vikendu i 2 dana života!!



da ,da nije kraj....neki dan (kaj ja znam koji) valjda je bio Sveti Nikola....(aaahhaaaa......a zato su mi mama i tata dali 500 kn.....pa ja se čudim) ehh...Prošo je čist ok...
Ovaj tjedan sam bila pretrpana testovima,prezentacijama i drugim sranjima...a sljedeći tjedan pišem JOŠ 3 testa....uff.....znam da se previše žalim i da nisam jedina ali ipak.....aaaaa danas smo pisali vjerić.....neznam kak sam napisala....neću niš govorit...mene živciraju oni ljudi koji kažu da je test bio lagan...i onda dobe 3...ono....ili kad dobe dobru ocjenu počnu po učionici skakat od vesenja i viću "yyeeessss".....hehe...ILI kad kažu :iso ja ću dobit jedan i dobe 5 sve točno....grrr...kako mrzim te ljude....tako me iritiraju


Malo kasno za malu curicu(0:47)....ali nema veze ostat ću još malo..
Danas je u školi bilo tako dosadno (ah ko i uvjek)...cijeli dan pada kiša......dobro ne cijeli ali pada....nevolim kad to čudno pada s neba....grr,cijeli dan mi se spava...awwww....Naši dečki iz razreda su igrali nogomet protiv b. .....sigurno su spušili ko uvjek.....ha ha ...kak ću im se smijat u facu...a uvik izgube za 1 gol....tako su reterdirani da nemreju zabit taj jedan gol....tsss....budale----

Uf kak sam dosadna....ali to mi je 1, post u drugoj tajnoj sezoni (hihih ...pravit ću se da 1. nije ni bilo)mog jadnog bloga pa moram bit malo.....ajd kako oćete...idem ja....pavat...(0:54)awwww....ostavite bar malo komentara za jadnu malu curicu kojoj se spava a kojoj se neda ići spavat.....hehe ajd....seeya



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.