Bitno je očima nevidljivo, samo se srcem dobro vidi!

petak, 20.07.2007.

napokon.... POTTER!!

Brojač kaže:

1 sat 49 minuta i 20 sekundi ..... do zadnje knjige Harry Potter, koja se zove: ''Harry Potter and the Deathly Hallows'' (Harry Potter i Sveci Smrtnici).......

''Tata, hvala ti puuuuno...Znaš koliko mi ovo znači....!'' :) Zahvalila sam tati što me sjeo u auto, spreman na 45 min vožnje do Splita (od nađe vikendice) i onda nazad, samo da bih ja mogla kupiti tu knjigu koju sam rezervirala mjesecima unaprijed i o kojoj pričam već danima... :D :D :D

Preuzbuđena sam i nervozna... U 01:01 počinje prodaja te zadnje knjige koju, kao što rekoh, čekam taaako dugo... Obožavam Harrya...! :D

Isto tako pišem ovaj post da zahvalim svima vama koji ste odvojili par minuta svog vremena i potpisali peticiju...to mi MNOGO znači... stvarno mnogo! :) Hvala vam! *zagrljaj*

Uživajte u svakom ljetnom danu makar bio prevruć... :D

Pozdrav od pomahnitale Harry Potter obožavateljice!!!

- 22:08 - Komentari (17) - Isprintaj - #