Bitno je očima nevidljivo, samo se srcem dobro vidi!

nedjelja, 01.04.2007.

... Mae Gowanen! ...

...moja draga rodica...!! Napokon, NAPOKON, NAPOKON je napravila svoj blogggg!!! jeeej!
sad sam happy... i odlučila sam je uvesti u blogosferu... :)

...a little input... Jedna jako pametna, nadasve zanimljiva, zrela djevojka...jaaako sam ponosna na nju. Unikatna, lucidna... nezamjenjiva! :hug: Čini moj svijet ljepšim..puno, puno...
Neizmjerno mi je drago što se ipak odlučila na stvaranje bloga (nakon nagovaraaanja) ;) jer fenomenalno piše i bila bi ogromna šteta kad bi njeni radovi ostali negdje zakopani.
Uostalom...pođite pa se uvjerite... ;)

http://0tinuviel0.blog.hr

Šaljem joj veeeliki, najveći poljubac!!!!!!! :hugs and kisses:

p.s. pjesmice...štafetica..uskoro..obećajem. ;)

- 23:01 - Komentari (35) - Isprintaj - #