Bitno je očima nevidljivo, samo se srcem dobro vidi!

ponedjeljak, 19.02.2007.

....

hello...prvo štafetica.. zahvaljujem Festini što mi ju je proslijedila.. :D Thank yooouuu!

1.nick-Scarlett_l...zapravo objašnjenje mog nicka stoji sa strane u boxu.. Scarlett ne bi trebalo asocirati na neke glumice ili nešto..eventualno na Scarlett iz Zameo ih vjetar.. :) Jednostavno..I like the name... :) A, ovo slovo 'l'...označava London..jedan od mojih najdražih gradova u kojem sam bila na ljto 2005... i u kojeg ću, hopefully, vratit se jednom.. ;)

2.naslov bloga: ''Bitno je očima nevidljivo, samo se srcem dobro vidi''
Naslov je, kao što znate, iz knjige Mali princ.. Knjiga mi se jako sviđa.. A, izreka je fenomenalna.. Inače, u staroj sobi (iz koje sam iselila prije par mjeseci) sam na zidu imala tu izreku..napisala sam je u raznobojnim temperama.. Da..luda sam obožavateljica boja.. :D

A, štafetu prosljeđujem...
Lafarfalli...
Marulu...
Dragon Fly...
Slavonchici...
Perfekcionistici...

I..ovaj '2. dio posta'..jedna moja pjesma..
19.2. je i prošlo je godinu dana od jednog događaja kojeg ću uvijek pamtiti.. Sjećam se..bila je to nedjelja..uzbuđeno sam čitala poruku... i čitavi dan čekala Taj Susret.. osmijeh mi nije silazio s lica. :D
Ah..bio je to lijepi sunčani dan.. za razliku od onih koji su uslijedili..
A, danas? Što da Ti danas napišem?
Ispreplećeš se po mom životu..svuda si.(!još uvijek!).Svugdje su tvoje skrivene sjene ili odsjaji neke davnine..Koliku količinu emocija srce spremi svaki put kad te se sjetim?! Val osjećaja zapljusne me..Starost mlađahnih uspomena..sve je toliko živo..preživo za moj ukus..Uskovitla se struja ludosti, želja, snova, proklinjanja..Jednom sam napisala..
''...prolazim prostorijom stare, žive boli..odjekuje moj tihi plač istrošenim trgom ljubavi..rastvoreno srce, da, baš ondje gdje najviše boli, čuje se potisnuti vrisak Ostavljene...''

A, evo i pjesma.. (da..već je jednom bila objavljena.. no, željela sam je opet objaviti..baš danas.)

ODLAZI!!!

Pitam se hoće li moje ranjeno srce ikada prihvatiti okus limuna,
gorko-slatki osjećaji prožimlju moje biće i drhtim na svjetlu svijeće…
Hoću li ikada priznati kako sam slijepo nasmiješena iskrivljenoj slici velikog umjetnika?
Leptiri, ta nježna bića znaju moju bol, svojim šarenilom tjeraju tugu iz mog srca…ali, trenutak samoće ne mogu izbjeći.
Tada…Tada se moje ranjeno srce vraća tebi i divnim danima moje nadobudne ludosti i zasljepljenosti? Vidiš, priznajem.
Ali… i dalje… gorko-slatki osjećaji kolaju i probadaju me.
Srce moje jadno-rastavljeno i izbodeno: izbodeno tako da svaki udarac šapće, a moj osmijeh kriči od paralizirane boli u pokretu…joj…čime li sam zaslužilaa odmetničku ruku da me vodi kad želi nestati i osmijeh koji nečujno, u tišini govori Odlazi?!
Skitnica sam ogoljene duše..ptica bez doma..dvorska luda. Neću ti dati ove riječi i osjećaje.
ODLAZI!!!

- 00:04 - Komentari (43) - Isprintaj - #

srijeda, 14.02.2007.

... LJUBAV...

Jedan lijepi osjećaj postoji.. Priča se da pokreće svijet..?
...tmurno nebo oboji narančasto...
...kroz oblake pusti zrake sunca...
...kroz krošnje gustih stabala trakice svjetlosti...
...nakon lošeg dana misao ta, osjećaj taj..oraspolože te...
...nekih 100 metara neke ulice, 100 metara koji ti prije ništa nisu značili, tada ti znače svijet..(sada mi znače svijet...)
..dan ti sačinjava jedan pogled..i uzviknem:''You made my day!''...
..kiša pada, pljušti, vjetar vrišti, sunce kriči..ma, zar zaista? U mene sve nešto crveno s uzorkom srca.. luda sanjarka..zaljubljena djevojčica..

*Osjećam leptiriće.. i osmijeh se razvlači mojim licem.. Stojim na stanici sama (nakon 'prolaska', onog Njemu tako beznačajnog, dotičnom ulicom..) i smješim se..pa se sjetim..ljudi će misliti da sam luda..a, mene kao nešto puno briga...hehe..*

..dobila sam jutros jednu predivnu poruku od jedne jako mi drage osobe:
''Ej, draga moja, sretno ti Valentinovo. Voli, ljubi cijeli život. Ne dopusti da Ljubav šeta pored tebe.''
Draga Festina, hvala ti!! Mnogo mi znači..bilo je stvarno lijepo vidjeti ovakvo nešto najranije..Želim ti Ljubav..nekog da ti svakim svojim postupkom govori: ''Be my Valentine!''... :D


Dakle, Ljubav.. Poklonimo joj se..sve do poda..ljubimo tlo kojim hoda.. Veličanstvena je.. i..živite je! zaista..zašto da joj damo da šeta pored nas? A, onda negdje u sjeni pišemo tužne stihove.. Ne! Ne! Ne!
Volite, ljubite..smješite se...
Sretno vam Valentinovo!!!

- 15:50 - Komentari (13) - Isprintaj - #

petak, 09.02.2007.

...

''Nijedna se ptica ne vine previsoko ako se vine vlastitim krilima.''
(William Blake)
Poželjeh s nekom mudrom izrekom započeti ovaj post. I tako bi...zahvaljujem dragoj blogerici Perfekcionistici za ovaj, kao i mnoooge druge, citate... Thanx!! ;)

Pa...dakle..je li istina? Zar se zaista nijedna ptica ne vine previsoko ako se vine vlastitim krilima? Vjerujem u to..! A...gdje da se vinem?
Toliko puta..a, posebno u zadnje vrijeme mi treba motivacija.. Da nešto činim..da nešto napokon napravim... Istina..tolike su obaveze koje izvršavam...ali...? Kako? Znam...može to bolje..Uvijek je bilo i, nadam se, biti će. Malo sam popustila vamo, izvukla se tamo.. pa se promigoljila kroz neke sate..kao, neopaženo..ali, zapravo...ako ne drugi (premda i oni pomalo shvaćaju) onda ja znam..Ili..?
Gubim se po nekim uličicama, tražim u kišnim kapima, u starim spisima..u rukama prijatelja, nemirnim noćima, nedovršenim rečenicama..praznim obećanjima sebi!
Pa...mislim da je tome došao kraj.
Jer..nemam, svi mi, dovoljno vremena...ovaj flourescentno žuti sat na ljubičastom zidu otkucava glasno, upozorava me na prolaznost! Zar ne bih trebala raditi na ostvarenju svojih snova i želja? Pomagati drugima na ostvarenju njihovih? Jer...stvarno ih je mnogo..one sve sitnice koje želim napraviti...?
A...ponekad sam ttoolliikkoo lijena..!
''Nikada ti se ne podari želja, a da ti se istodobno ne podari i moć da je ostvariš. Ali, za to ćeš se morati potruditi.''
(Richard Bach)
Svjesna sam ovoga..hehe, možda je to najgore od svega! Znate..ponekad mrzim što sam koliko-toliko odgovorna i što si ne dopuštam rupe u rasporedu..ali, s druge strane, jedino tako sam 'na kraju' zadovoljna.. Dakle, trenutno sam daleko od spomenutog stanja..Ali, ipak..nije kasno.
Nikad nije kasno...!


(Ah..ne znam. Možda je post zbunjujući...a, možda se samo kroz njega tražim i pokušavam definirat... Vidjet ćemo to već...s vremenom..)

Eto..željela sam, među ostalim, objaviti i ova dva citata koja sam navela kroz post..da možda motiviraju koga od vas..premda je to pomalo naivno za misliti..jer, riječi? Kada su najistinitije i najsnažnije, nama je tako teško povjerovati...a, kada vrijeđaju onda ih prihvaćamo i razumijemo u potpunosti...ah, silly us!!
Pozdrav..

- 22:41 - Komentari (12) - Isprintaj - #