ŠoKaČkA PoSLa

25.12.2007., utorak

Sretan Božić

Sretan Božić

18.12.2007., utorak

"Kad bi bio bijelo dugme"

Osijek online



Uz dobru atmosferu i pivu
Mogu samo reći da je bilo ODLIČNO.....


pozdrav svima

Bijelo Dugme
Lazes

Lazes zlato, lazes duso
lazes vjestice
lazes tvojim slatkim jezikom
kurve svetice

Medeno, sve mednije
kobno k'o sto niko
nikog lagao nije

Postoji milion nacina
da te ostavim
ali ne postoji nijedan
da te prebolim

Ja sam crn sedef
za tvoje uho
ja sam ludak od
marcipana, duso

Ref.
O, bit ce mi zao
bice meni zao, zao
uzet ce je drugi
uzet ce je moja biti nece

Pjevaj, tuga je iznad tebe
pjevaj, Bog je danas
na tvojoj strani golube

Ref.

Lazes zlato, lazes duso
lazes vjestice

10.12.2007., ponedjeljak

Životna filozofija Georgea Costanze


Najnepoštenija stvar u životu njegov je kraj. Mislim, život je težak.
I oduzme ti dosta vremena. I što dobiješ na kraju? Smrt. To je, kao
neki bonus?!
Uvjeren sam da je životni ciklus okrenut naopačke.

Smrt bi trebala biti na početku. Potom slijedi život u staračkom domu
iz kojeg te izbace jer si bio prezdrav. Onda počneš raditi tako što
prikupiš mirovinu i već prvi dan na poslu dobiješ zlatni sat. Potom
radiš četrdeset godina, dok ne postaneš dovoljno mlad za uživanje u
mirovini. Piješ puno alkohola, ideš s tuluma na tulum i polako se
pripremaš za srednju školu. Onda slijedi osnovna škola, postaješ
klinac, igraš se i nema nikakvih odgovornosti u životu. Potom si malo
dijete, pa beba, vraćaš se unutra i devet mjeseci lebdiš dok te grije
najluksuznije centralno grijanje, kupka, a hrana stiže kroz cjevčicu.
I kraj dolazi jednim fantastičnim orgazmom!!!

Amen.



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>