ŠoKaČkA PoSLa

10.11.2007., subota

Zlatna mladež



Drugi dio


Dobar Dim


06.11.2007., utorak

Osvjezenje.....

Kad zena kaže muzu da ga napusta zbog drugog muskarca, on kaze:

Ateist: Ne vjerujem.
Budist: Samo da si ti sretna.
Katolik: Ja sam kriv.
Jevrejin: To cu ti vratiti!
Pravoslavac: Mars u p.... m.....!
Agnostik: Zasto da ne nastavimo utroje?
Mormon: Jedna vise, ili manje...
Melanholik: Ubicu se!
Kolerik: Ubicu te!
Apatik: Dobro...
Pesimista: Ma predojsecao sam sta ce da se desi.
Optimista: Zadrzi kljuc od kuce - za svaki slucaj.
Realista: Zasto si uzela moj kofer?
Naivko: Kad se vracas?
Racionalista: Nemas argumenata.
Skeptik: Jesi li sigurna?
Romanticar: Ja te ipak volim!
Filozof: Zasto bas danas?
Advokat: To ce te skupo kostati.
Bankar: To ce me skupo kostati.
Japi: Koliko on zaraduje?
Liberal: Konacno sam slobodan!
Komunista: Prihvacam obavezu da te djelim sa drugim.
Zeleni: Idi biciklom.
Klerikalac: Znaci zgrijesila si?
Socijaldemokrata: Postujem tvoju odluku.
Slovenac: Samo da nije Hrvat.
Hrvat: Samo da nije Slovenac.
Albanac: Samo da nije Srbin.
Srbin: Samo da je nas.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>