Linkovi
Blog.hr
KOCKA



klikni i slušaj

online
17.11.05 23.00
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


SVAŠTA NEŠTO

srijeda, 07.11.2007.

Tko tu koga ...

U zadnja 2 mjeseca moja mama je 5 puta zvala KBC Rebro kako bi se naručila za kontrolu štitnjače kod Dr. Giljevića. Svaki put dali bi joj drugi datum da nazove ponovno. Predzadnji put kad je zvala negdje oko 15.10.2007. rekli su joj da nazove poslije 1.11.2007. jer se za Dr.Giljevića ne naručuje više od dva mjeseca unaprijed. Na redovnu kontrolu trebala bi ići početkom 1.mjeseca 2008. Nazvala je 5.11.2007. S druge strane dobila je odgovor da je prvi slobodan termin za Dr.Giljevića 25.3.2008.godine što znači da na pregled treba čekati skoro 5 mjeseci.
i naručena je skoro puna 3 mjeseca kasnije nego bi na kontrolu trebala ići. Kako to da prije 15 dana nisu primali narudžbe za više od 2 mjeseca unaprijed, a sad odjednom naručuju 5 mjeseci unaprijed. Inače s doktorom nemamo problema on je ok ali oni što naručuju izgleda prave budale od pacijenata. Inače kad trebate nazvati sretni ste ako vam nakon nekih dvadesetak pokušaja ipak netko popusti i uopće podigne slušalicu.

- 23:08 - Reci (8) - Nemoj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SVE MOJE
MOJ NAJDRAŽI CITAT
Ljubav je najplemenitiji osjećaj koji i najinteligentnijeg čovjeka pravi najvećom budalom


MOJI FOTO ALBUMI

MOJI STIHOVI:

********************
........
Jedino nebo vidi
moju tugu...
.... i ono tužno je.
Vidi i moje suze....
....i plače samnom.

********************
Njemu

Kada jednog dana
ti se sjetiš mene,
i kada ti umjesto vode
venama krv krene,
i ako shvatiš koliko sam
te zapravo voljela
ne traži me
nebih to željela.
Riječi tvoje
previše su bile teške
Čak i da me moliš ,
Ne mogu ti više
opraštati greške.

*********************
.......
Nikad nismo imali razloga
za početak,
a počeli smo.
Isto tako nemamo razloga
za kraj,
a završili smo.
A ja te još uvjek volim....

**********************

.......
Evo mene,
no na žalost daleko od tebe.
Morat ću pisati nebulozu
dok ne smislim neku prozu.

**********************
........
Da mi je samo na tren
ući u tvoje misli,
samo na tren
postati nevidljiva,
samo tren
ušetati u tvoje snove...
Zanima me
jesam li možda tamo,
jer čini mi se da sam se
negdje izgubila.......