Linkovi
Blog.hr
KOCKA



klikni i slušaj

online
17.11.05 23.00
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


SVAŠTA NEŠTO

četvrtak, 13.04.2006.

Oproštajni post

Kao što ste već iz mog prošlog posta mogli naslutiti odlazim. Ovo je drugi, zapravo kad bolje razmislim, treći veliki preokret u mom životu.
Pred menom je neizvjesnost. Po prvi put u životu sam nezaposlena jer ne računam ono kad sam počela raditi poslije završetka škole, kad sam se na burzu prijavila samo jer sam morala imati potvrdu da bi mogla dobiti posao koji sam sama našla, lažem susjeda mi je rekla da kod nje u firmi primaju radnike ja se javila i zaglavila. 16. godina kasnije jedan dan sam dala otkaz, a već idući počela raditi na drugom mjestu. Kaže se treća sreća sad se nadam da ću na idućem radnom mjestu dočekati i penziju ako me zdravlje bude služilo, a i sreća, jer kao prvo moram ga naći. Sve ostalo je zapravo vraćanje na staro, čemu se zapravo veselim. Sve ovo vrijeme mog odsustva nedostajali su mi moji kumovi, prijatelji, susjedi, rodbina a ponajviše moji najbliži.

Ovaj post zapravo nije oproštaj od vas već samo od jedne daleke zemlje i jednog drugačijeg načina života. Jedne epizode mog života u kojoj sam puno naučila. Iz tehničkih razloga neko vrijeme neću vam se moći javljati, ako i uspijem ubaciti koji post neću moći komentirati i čitati vas.Koliko dugo, to stvarno neznam, možda tjedan- dva, a možda i mjesec- dva. Sve ovisi o puno puno toga. Kad se vratim javit ću se svima. Do tada veliki pozdrav za svakog posebno.

- 21:49 - Reci (9) - Nemoj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SVE MOJE
MOJ NAJDRAŽI CITAT
Ljubav je najplemenitiji osjećaj koji i najinteligentnijeg čovjeka pravi najvećom budalom


MOJI FOTO ALBUMI

MOJI STIHOVI:

********************
........
Jedino nebo vidi
moju tugu...
.... i ono tužno je.
Vidi i moje suze....
....i plače samnom.

********************
Njemu

Kada jednog dana
ti se sjetiš mene,
i kada ti umjesto vode
venama krv krene,
i ako shvatiš koliko sam
te zapravo voljela
ne traži me
nebih to željela.
Riječi tvoje
previše su bile teške
Čak i da me moliš ,
Ne mogu ti više
opraštati greške.

*********************
.......
Nikad nismo imali razloga
za početak,
a počeli smo.
Isto tako nemamo razloga
za kraj,
a završili smo.
A ja te još uvjek volim....

**********************

.......
Evo mene,
no na žalost daleko od tebe.
Morat ću pisati nebulozu
dok ne smislim neku prozu.

**********************
........
Da mi je samo na tren
ući u tvoje misli,
samo na tren
postati nevidljiva,
samo tren
ušetati u tvoje snove...
Zanima me
jesam li možda tamo,
jer čini mi se da sam se
negdje izgubila.......