Ime: Marija
Mjesto boravka: BiH
Rođendan: 3.3.1992.g
Ljubavno stanje: U secret vezi
Moj MSN: chad-baby@hotmail.com
Moj E-mail: chad-girl@net.hr

~Moj prvi blog
~Cinderella Story,naj film
~Sekin blog,tu pise o ljubavi
~Josipin blog o Us5
~Anin blog o Britney
~Us5,cool grupa...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


Rihanna-Unfaithfull Counters
Counters


{:::~A sad life of one teenage-girl~:::}

četvrtak, 06.07.2006.

Mamini darovi za prosjek u skoli!!!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

E ovako...ovo u kostimu sam ja....taj mi je mama kostim kupila
neki dan jer sam prosla s 5,a sestri ovu suknjicu u Terra Novoj...i ja i
mam ISTU...samo smeđu(al mi se nije dalo slikat je,zamislite ju na mojoj
sestri,samo sto na meni puuuuuno bolje stojinaughty....Nije nista puno
sto nam je kupila ali to smo mi htjele....vidite kako smo skromne....baka
s mamine strane nam je dala po 20KM,a baka s tatine strane je na selu...
pa u petak idemo tamo...i onda cemo i nju opeljušat...hehe.....O.K. samo
vam mogu reci da je kostim bolji nego sto se cini na slici....PU$$A!!!

- 09:45 - I kakav mi je blog....?? (16) - Potrosi malo boje...isplati se... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv