Ime: Marija
Mjesto boravka: BiH
Rođendan: 3.3.1992.g
Ljubavno stanje: U secret vezi
Moj MSN: chad-baby@hotmail.com
Moj E-mail: chad-girl@net.hr

~Moj prvi blog
~Cinderella Story,naj film
~Sekin blog,tu pise o ljubavi
~Josipin blog o Us5
~Anin blog o Britney
~Us5,cool grupa...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


Rihanna-Unfaithfull Counters
Counters


{:::~A sad life of one teenage-girl~:::}

srijeda, 05.07.2006.

Kasno javljanje...

Joj kolko je sati....sad vam je 3min do ponoci....al nema veze moram vam reci nes....
Dakle...Majka me natjerala da prekinem s onim deckom i evo JESAM!!!
Ali zapravo samo ona to misli i moj tata!!Sta to znaci,pa vidamo se potajno...
sto objasnjava ono u boxu pod "Ljubavno stanje"....Uglavnom...ja ne znam jeli
to ok ideja..osjecam neki pritisak i strah me da nas ne otkriju...ako ako na otkriju
ona je sve PALO U VODU....Starci bi totalno izgubili povjerenje u mene...a to je
zadnje sto mi treba sada....ali ipak da nisam s njim.....bila bi tako tmurna...i ali nema
veze...to ce trajati neko vrijeme i dosadit ce i njemu i meni...jer ipak to nije prava veza
i onda cemo prekinuti iz istog razloga...razumijete me?....uglavnom 15.7. nam je mjesec
dana i reko mi je da ima neko iznenadenje za mene....JEDVA CEKAM....mozes mislit...vec
znam sta ce mi kupiti ....PRSTENludnebi da se zarucujemo...ali eto....
Kako znam??....PA....
On je to reko mom bratu,brat mojoj sestri(ali ja to nisam smjela znat)
a ona naravno meno....cerek
Image and video hosting by TinyPic

- 23:38 - I kakav mi je blog....?? (0) - Potrosi malo boje...isplati se... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv