Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Zovem se Aleksandar Živković....al` prijatelji me uglavnom zovu Sale il` Žile...
Rođen sam 20.01.1994. u bolnici...lol...
U horoskopu sam jarac...
Idem u 7.razred 4.oš...
Imam jako puno prijatelja al` ne znam koga da izdvojim za najboljega tako da ću vam nabrojati neke...
Điđo,Nikola,Savo,Ćofi,Ugy,Stevo,Boki...
Smilja,Maja,Jovana,Marija,Tamara,Ana...
Treniram fudbal...Vuteks`s rulesssssss...lol...
Volim...moju milu familijuheadbang,sport,cure...hmm...,dobru zabavu i volim sve što vole mladi...






adopt your own virtual pet!


Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Photos Gallery - PicTiger


sax_boy11@hotmail.com je moja msn adresa pa ko je caskanje nek se javi...

Friendster

Friendster

Bigoo

Bigoo

Free Counter
Free Counter







Get free graphics at BlingyBlob.com!

utorak, 26.06.2007.

Voljela me nije ni jedna...hehe...

Azra
Voljela me nije nijedna

Kako sam rodjen, gdje to
zasto smo dosli da ovdje zivimo
mogu nauciti bilo sto
ne znajuci nista, hocu li biti ponovo

Ref.
To sto sam bio to sad
crna zemlja pokriva
to sto bi bio nebo zna
voljela me nije nijedna

Ruina, nistavilo, to sam ja
sto je to covjek sretna
mogucnost izbora
ali ko je ona ili ko sam ja
uglavnom, to mi zivot
sada racun ostavlja

Kako sam rodjen, gdje to
hocu li biti ponovo
to sto bi bio nebo zna
voljela me nije nijedna

Zaljubio se, obljubio je to je to
imao srece, dobio sto trazio
jer voljela me ali ko je ona
ili ko sam ja ili kako sve to skupa
mili brate, izgleda

To sto sam bio to sada
crna zemlja pokriva




Evo odlucio sam stavit tekst od pesme Voljela me nije ni jedna jer mi je pesma preeeeeeterana,ono do jaja.
Inace moj zivot je dosta dobro.Skola zavrsila i sad kuliram...idem malo na bazen i tako uzivam u zivotu.Libo me pedu,hehe...Ali ono najvaznije to sto je skola zavrsila...aleluja...weeeeeeeeeeeeee!Sad sam slobodan ko ptica na grani...jea...Stvarno ne znam sta da pisem.post pisem jer kisa vani pada i ne mogu nidje ici...jebiga!Neki dan bio u Novom Sadu,kupio starke i tako...spavam do 2 sata pododne i onda nedje odlutam...al ni to nije bas zdravo al sta ces..zivot je takav...e ja cu objavit ovaj kratak i sugav post pa kad dobijem inspiraciju da nes pisem pisacu...a do tada:SMRT FAŠIZMU SLOBODA NARODU!!!!!!!hehe...
aj poZzZ

|Komentiraj 588| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.