Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Zovem se Aleksandar Živković....al` prijatelji me uglavnom zovu Sale il` Žile...
Rođen sam 20.01.1994. u bolnici...lol...
U horoskopu sam jarac...
Idem u 7.razred 4.oš...
Imam jako puno prijatelja al` ne znam koga da izdvojim za najboljega tako da ću vam nabrojati neke...
Điđo,Nikola,Savo,Ćofi,Ugy,Stevo,Boki...
Smilja,Maja,Jovana,Marija,Tamara,Ana...
Treniram fudbal...Vuteks`s rulesssssss...lol...
Volim...moju milu familijuheadbang,sport,cure...hmm...,dobru zabavu i volim sve što vole mladi...






adopt your own virtual pet!


Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Photos Gallery - PicTiger


sax_boy11@hotmail.com je moja msn adresa pa ko je caskanje nek se javi...

Friendster

Friendster

Bigoo

Bigoo

Free Counter
Free Counter







Get free graphics at BlingyBlob.com!

ponedjeljak, 04.06.2007.

Setia se ja napisat novi post...

Evo sedim u sobi sveze okupan i razmisljam dal da napisem post i odlucim se da ga napisem...u mom zivotu se od zadnjeg posta svasta izdogadjalo...ali neke stvari nisu bas da se pisu po netu tako da o tome necemo da pisemo...eto zavrsio ja prvenstvo s Vuteksom na drugom mestu i tako...jebiga...
Zena fala Bogu dobro!Dece nemam jer koristim zastitu...LoL...ljudi moji mene nevidjeno jebu vrucine to je nesto strasno...znojim se ko da sam popizdio...ono kriticno je...s nestrpljenjem ocekujem petak da idem u Dublin na svirku Nemira...smijehsada vodim i Djidju i planiramo da nam bude do jaja...a u cetvrtak idemo sa skolom u Novi Sad...valda ce nam biti dobro,iskreno se nadam.U skoli se sada mucimo,odgovaramo,ispravljamo ocene i svasta nesto radimo...ali ugl. iscekujemo kraj,koji ce brzo doci..weeee...i tako,ja sve u svemu uzivam u zivotu,sad su bili rodjendani od Nine i Tamare i bilo je OK na njima,sad ce biti jos rodjosa,jos provoda i svega!U 7.mesecu ide turnir na Vuteksu koji planiramo osvojit...smijeh,i nadamo se da cemo ga osvojit,onda cu ici na more najverovatnije u Grcku i planiram da idem s mojim drustvom preko SDP-a...samo se trebao dogovorit kada,ugl ocekuju me cool praznici!Pisao zavrsni test iz onog privatnog engleskog i nadam se da sam prosao...ali ono moram da prodjem...LoL...
al mi nikako ne ide u glavu kako se nekom svaki dan pisat post,ali neka pisu meni ne smeta...hehe...aj ne da mi se vise pisat...moram sutra ustat u pola 7,grrrrrr....
aj poZzZ...

|Komentiraj 70| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.