Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Zovem se Aleksandar Živković....al` prijatelji me uglavnom zovu Sale il` Žile...
Rođen sam 20.01.1994. u bolnici...lol...
U horoskopu sam jarac...
Idem u 7.razred 4.oš...
Imam jako puno prijatelja al` ne znam koga da izdvojim za najboljega tako da ću vam nabrojati neke...
Điđo,Nikola,Savo,Ćofi,Ugy,Stevo,Boki...
Smilja,Maja,Jovana,Marija,Tamara,Ana...
Treniram fudbal...Vuteks`s rulesssssss...lol...
Volim...moju milu familijuheadbang,sport,cure...hmm...,dobru zabavu i volim sve što vole mladi...






adopt your own virtual pet!


Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Photos Gallery - PicTiger


sax_boy11@hotmail.com je moja msn adresa pa ko je caskanje nek se javi...

Friendster

Friendster

Bigoo

Bigoo

Free Counter
Free Counter







Get free graphics at BlingyBlob.com!

ponedjeljak, 14.05.2007.

Jer samo TI mi ubrzavas disanje,jer se ja jos uvijek palim na tebe...

YO!
evo da i ja napisem novi post nakog duzeg vremena...evo ja napokon poceo da "sredjujem" moj blog...ako se to moze tako nazvati jer sma stavio svega par slika al to nije nista posebno...jednostavno reda radi da bas ne bude bez ikakvih slika...
evo danas cu stavit jos par slika da lici na nesto ovaj blog...jao danas imam informatiku...grrrrrr...ne da mi se ici,ali nema veze bar cemo se zezat i igrat igirce...o jeeeee...i jako me ljudi muce naravno neki i to pretezno zenskog roda...mislim ne mogu se zalit na ljubav ali sta da radim?ne znam ni sam odgovor na to pitanje
i tako malo treniram,igram utakmice,pobeđujemo,veselimo se i tako...ali jebiga izgleda da necemo biti prvi zbog jebene gol razlike i tako...mucimo se...

eto bio malo raspust za 1.maj i uzivao sam...i onda za dan grada padala kisa i moji me nisu pustili na koncert...puko sam...
i tako sam nervozan u petak isao u skolu i tamo nije bilo toliko lose...
u subotu sam imao tekmu sa Pajcek citiyom(Svinjarevcima) i pobedili smo 14:0...dao 2 gola glavom...o jeeeeee...a u prvoj kad smo ih dobili 12:0 isto 2 gola glavom...ono ide me bucom...he he
i onda isli ja i Vida na rođendan kod Bokice...o pojedinostima sa rođendana necemo...zbog privatnosti...LOL...
i onda slava u nedelju i dobio ja mnogo love...i u ponedeljak nisam isao u skolu zbog slave...jbg...
ona u utorak nista spektakularno...u sredu tekam s Bapskom koju smo dobili 4:3,i bili smo presretni...onda cetvrtak i petak nis posebno,subota tekma s Lovasom koju smo dobili 7:2,dao sam gol...he he....
i onda u nedelju isao u Osijek malo u shopping i tako...uzivam u zivotu...
danas dosao iz skole pisem post i polako se spremam za informatiku...eto toliko od mene...
do sledec posta...pozzzz....

|Komentiraj 75| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.