Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Zovem se Aleksandar Živković....al` prijatelji me uglavnom zovu Sale il` Žile...
Rođen sam 20.01.1994. u bolnici...lol...
U horoskopu sam jarac...
Idem u 7.razred 4.oš...
Imam jako puno prijatelja al` ne znam koga da izdvojim za najboljega tako da ću vam nabrojati neke...
Điđo,Nikola,Savo,Ćofi,Ugy,Stevo,Boki...
Smilja,Maja,Jovana,Marija,Tamara,Ana...
Treniram fudbal...Vuteks`s rulesssssss...lol...
Volim...moju milu familijuheadbang,sport,cure...hmm...,dobru zabavu i volim sve što vole mladi...






adopt your own virtual pet!


Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Photos Gallery - PicTiger


sax_boy11@hotmail.com je moja msn adresa pa ko je caskanje nek se javi...

Friendster

Friendster

Bigoo

Bigoo

Free Counter
Free Counter







Get free graphics at BlingyBlob.com!

petak, 30.03.2007.

Oj ljudovi moje evo da i ja napišem novi post...mislim post pišem jer nemam ništ pametnije da radim evo da počnem ovako...U četvrtak 22.03.2007 išli su 2. i 4. osnovna škola 7. i .8 razredi u Osijek da gledamo peru "Ero s onoga svijeta"... jao koji smor,da nije bilo pauza između činova ja bi puknio isto ko i ostali...mislim strašno!!!!!Ali u busu je bilo definitivno the best!!!Mislim svi smo se ponašali ko neki drogeraši skakali smo,pevali i nema šta nismo radili...bilo je suuuuuuper!!!Bili smo ludi...ALi eto to je bilo to što se tiče četvrtka...u subotu sam išao na rođoš kod brothers Mirića,bilo je OK...Jedino što sam malo nos udario o zid ali nema veze...nisam zažalio jer je bilo super kad smo skakali po svima!!!Ja sam bio još bolestan tada i nisam smeo igrtai utakmicu u nedelju ali sam uspeo nagovoriti moje da igram...bio sam presretan što cu igrati!!!Ali zato sam ujutro morao ustai ranijeali nema veze isplatilo se.Pošto nisam bio skroz zdrav trener me je stavio u rezervu,ali sam odmah u drugom poluvremenu ušao u igru,ah da na poluvremenu je bilo 2:2...onda smo u drugom mi poveli 3:2,ali su oni vrlo brzo izjednačili na 3:3...bili smo jako nervozni i napeti ali je Vida uspeo da da gol i mi smo pobedili 4:3...svaka mu čast!!!!!A onda sam u sredu išao da gledam utakmicu Srbija-Portugal koja se igrala u Beogradu na Marakani.Jedva sam čekao tu utakmicu,bio sam presretan kad sam ušao na stadion,mislim ono puna Marakana i svi zvižde jer se igrači Portugala zagrijavaju ali čim sam ušao na teren odmah sam uočio C.Ronalda...dečko igra super!!!Eto ta utakmica je završila 1:1,atmosfera na stadionu je bila genijlana!!!Eto toliko od mene,sve vas pozdravljam...ali ne želim da vas ljubim ko zna kakvi ste svi!!!Ju bože ja se malo raspisao ali nema veze...zdravo je to... a do sledećeg posta lep pozdrav!!!!

|Komentiraj 8| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.