Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Zovem se Aleksandar Živković....al` prijatelji me uglavnom zovu Sale il` Žile...
Rođen sam 20.01.1994. u bolnici...lol...
U horoskopu sam jarac...
Idem u 7.razred 4.oš...
Imam jako puno prijatelja al` ne znam koga da izdvojim za najboljega tako da ću vam nabrojati neke...
Điđo,Nikola,Savo,Ćofi,Ugy,Stevo,Boki...
Smilja,Maja,Jovana,Marija,Tamara,Ana...
Treniram fudbal...Vuteks`s rulesssssss...lol...
Volim...moju milu familijuheadbang,sport,cure...hmm...,dobru zabavu i volim sve što vole mladi...






adopt your own virtual pet!


Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Photos Gallery - PicTiger


sax_boy11@hotmail.com je moja msn adresa pa ko je caskanje nek se javi...

Friendster

Friendster

Bigoo

Bigoo

Free Counter
Free Counter







Get free graphics at BlingyBlob.com!

srijeda, 21.03.2007.

Evo mene odmah sledeći dan s novim postom...znam da je to malo čudno ali ljudi moji meni je dosadno jer sama bolestan i nemam šta raditi pa vam onda pišem postove i smaram vas...al nadam se da vam to ne smeta ipak sam ja početnik u ovome poslu...lol...
Pa tako da počnem da vam rišem o ovome čudnome svetu u kojemu prevladavaju NARODNJACI a prate ih ROCK,METAL,RAP i HIP-HOP...Molim vas ljudi moji da vi malo bolje pogledate koja je to kombinacija...F-U-J...al se i sve sluša.Kad se izlazi osuđen si na NARODMNJAKE mislim tako se priča ja još ne izlazim pa vam ne bi znao reći iz prve ruke ali znam kako se priča i znjam da je sve to jako čudno i zbunjeno.Jel se slažete sa mnom???ROCK i FOLK pa ne ide ljudi moji,zar ne???Komentara na ovo bi trebalo da bude jako puno,zar ne rockeri i metalci moji...ccc...
Samo da vam kažem da je najbolja muzika RAP i HIP-HOP da ne bude nekih zabuna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Evo ovo je bilo malo moga mišljenja i ja smatram da je jedan veliki shit ovaj moj post,jel da da sam u pravu???A biće zanimljivih posteva sledeće nedelje mislim biće jedan zanimljiv al vidićete sve već a do tada pozz...JUST MY RULESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|Komentiraj 12| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.