Ožujak 2007 (6)

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Fairy words On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Još jedna izgubljena duša na putu...


lyrics - Avril Lavigne Lyrics

O meni

Ime: nije važno, niti potrebno
Nadimci: Saunielle, Sauni, Sauna, Ribica, Srčeko, Malena, Slatkica, Candy
Prezime: kao da ću vam reći
Spol: cura
Godina: 1_
Status: podivljali pubertet
Zanimacije: prije sam trenirala karate i tenis,
dodijalo mi,
volim plesati i pjevati,
raditi narukvice i nakit,
dobivati ih,
idem na dodatnu iz matematike i biologije,...
Glazba: Green day, Rhcp, Beyonce, Eamon, PCD, Tokio Hotel, Rihanna,...
Film: padam na horrore, ali se uvijek rasplačem na Titanik
Najdraža pjesma: Hold you, Candyman


Saunielle Pandora Dejavile

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja u mojoj priči. Sauni je dobra, lijepa cura, inače crvene kose, koja živi u jednom drugom svijetu, daleko od zemlje. Ni ne zna da je pod prismotrom jednog vijeća...
Odaziva se na Sauni, ali najviše Candy. Obožava plavu boju, ali najviše od svega svoju sestru Elen (Elentari).

Elentari Tiennia Dejavile

Image Hosted by ImageShack.us

Elen je Candyna polusestra, čija je mama umrla kad je bila beba. Dianarehia, Candyna mama, je Elen (Tieny) odgojila kao svoju vlastitu kćer. Candy i ona si inače sliče, samo što Candy često mijenja boju kose.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Gaduraa dizajn
Bahati dizajn

Fun







ponedjeljak, 26.03.2007.

Ej

CIAO LJUDEKI!

Odlučila sam da od sljedećeg posta pišem i stvari o sebi i svoju priču. Tko želi biti lik u njoj neka mi kaže svoj opis i od koga žele sliku i ja ih stavim. Već sam prije pisala fun fiction blogove, ali samo Harry Potter. Ovo je baš moja priča koju sam ja izmislila i molila bi da ju ne kopirate. Ako neko želi pisati da živi u mom svijetu, neka mi kaže, pa ćemo se dogovarati za postove.


Pozdravi mojoj seki-nećakinji Elen i Ckyu!



| Talk to me softly . . . (12) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.