Ožujak 2007 (6)

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Fairy words On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Još jedna izgubljena duša na putu...


lyrics - Avril Lavigne Lyrics

O meni

Ime: nije važno, niti potrebno
Nadimci: Saunielle, Sauni, Sauna, Ribica, Srčeko, Malena, Slatkica, Candy
Prezime: kao da ću vam reći
Spol: cura
Godina: 1_
Status: podivljali pubertet
Zanimacije: prije sam trenirala karate i tenis,
dodijalo mi,
volim plesati i pjevati,
raditi narukvice i nakit,
dobivati ih,
idem na dodatnu iz matematike i biologije,...
Glazba: Green day, Rhcp, Beyonce, Eamon, PCD, Tokio Hotel, Rihanna,...
Film: padam na horrore, ali se uvijek rasplačem na Titanik
Najdraža pjesma: Hold you, Candyman


Saunielle Pandora Dejavile

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja u mojoj priči. Sauni je dobra, lijepa cura, inače crvene kose, koja živi u jednom drugom svijetu, daleko od zemlje. Ni ne zna da je pod prismotrom jednog vijeća...
Odaziva se na Sauni, ali najviše Candy. Obožava plavu boju, ali najviše od svega svoju sestru Elen (Elentari).

Elentari Tiennia Dejavile

Image Hosted by ImageShack.us

Elen je Candyna polusestra, čija je mama umrla kad je bila beba. Dianarehia, Candyna mama, je Elen (Tieny) odgojila kao svoju vlastitu kćer. Candy i ona si inače sliče, samo što Candy često mijenja boju kose.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Gaduraa dizajn
Bahati dizajn

Fun







petak, 02.03.2007.

Zdravo!

Prvi put vam se javlja ova izgubljeno-pronađena duša. Jednom je moja zaljubljena prijateljica Bella otvorila blog i uzela ime koje sam ja izmislila, za adresu bloga. To je bio moj nick negdje i lik iz jedne moje ljubavne priče koja se njoj sviđala i ja sam joj dopustila da ga uzme. Ali kako su se njeni ljubavni problemi riješili, ona je zaboravila na svoj blog.

Ovaj blogje prvenstveno otvoren za moje priče. Kome se ne sviđaju ne treba ih ni čitati.



| Talk to me softly . . . (6) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.