Šatro Cosmo girl
subota, 16.12.2006.
Update
Još uvijek nisam dovoljno hrabra, luda, samosvjesna, cosmo, kurva ... Nazovite to kako hoćete.
Ne mogu ja to! Nikada nisam znala sjediti na dva stolca istodobno. Nikada i neću.
Moj dragi je trenutno Mr. Perfect. Privremeno, pretpostavljam. Tako dugo će to biti dok ja ne prekinem i ovaj platonski odnos sa Mr. Hot-om... A kako stvari stoje, taj dan će svanuti uskoro.
Jer, Mr. Hot je nestrpljiv i nervozan. Umoran od mojih igrica. Tako je rekao jučer.
Htio je da se nađemo navečer. Da se napokon poseksamo. To je i rekao. Bez uvijanja, bez okolišanja. Proglasio je kraj dvosmislenih razgovora i igrica. Čovjek je rekao što ima na umu... Ja sam rekla da ne mogu ovaj put jer idem na domjenak. Nice. Kao da ću to ikada učiniti.
A ja sam večer provela na božićnom fakin domjenku sa Mr. Perfectom. Najjače je što mi je fakat bilo dobro na tom fakin domjenku. Uopće mi nije ni pao na pamet. Do kreveta.
Ubija me to što je Mr. Perfect fakat odličan ljubavnik. Bar je bio. Dok mi se ovaj nije uselio pod kožu. Sad mi više nije dobro...
_____________________________________________

Zajeban je ovaj život...
- 14:09 - Komentiraj (19) | Printaj | #