Šatro Cosmo girl
utorak, 25.04.2006.
Voda do grla...
Već par dana pokušavam uloviti vremena da nešto napišem, da pročitam novotarije meni dragih skribomana poput mene, da posjetim omiljene mi portale, ma da provjerim privatne mejlove...
Ali vraga. Ako nečega nemam, to je vrijeme (naravno uz kronični nedostatak ljubavi).
Zgrozila sam se kad sam maloprije skužila da sam zadnji posta napisala prije dvadesetak dana. Za nepovjerovati...
Bila sam meanwhile na službenom putu, pa jedan dan u Zg, pa na produženom vikendu. I onda upala u vrtlog zaostataka i novih projekata na poslu...
Ukratko, život mi se ovih dana svodi isključivo na posao i po koju ukradenu kavu... Ma dobro, bilo je i par opakih izlazaka, ali sve u svemu ništa vrijedno spomena...Osim možda CBS u Splitu gdje sam btw srela bezbroj poznatih iz Zg-a. A sve se kao nema love... TcTc
Anyway, novi set dogodovština iz Cosmoworlda za očekivati je u sljedećem tjednu, s obzirom na nekoliko deadline u petak, pa ću morati proslaviti ili utopiti tugu u alkoholu (kako već bude) i skupiti energiju za nove deadline sredinom svibnja...
Držite mi palčeve da ovo preživim i ostanem normalna!
Pusa
- 22:26 - Komentiraj (21) | Printaj | #