Šatro Cosmo girl
ponedjeljak, 27.03.2006.
Vrag u najljepšem kostimu...


Petak, nakon Demjanine prve revije o kojoj ste već sve čuli, u meni dragom klubu, održan je After party o kojemu nitko nije zucnuo ni riječ... S obzirom da je party bio fenomenalan, mislim da je šteta da nitko ne napiše osvrt... Jest da ja nisam baš prava osoba za taj posao, jer sam subjektivna, ali što je tu je...
Dakle, novinarski gledano, bio je to odličan parti koji je uspio napuniti klub... Bilo je tamo, navodno nekih poznatih celeb-faca, iako se ja trenutno ne mogu sjetiti niti jedne osim poznate hrvatske modne dizajnerice Demjan, njezinog muža Kokola, za kojeg vrijedi ovih dana često korištena sintagma "jebeš frajera na kojeg se pederi ne pale", te sveprisutnog vizažista Alena... Mislim da su možda bile i neke zvijezde sapunica, ali ne bih se kladila u to... Anyway, dok je Kokolo rasturao na plesnom podiju, uvažena zvijezda modnog neba je tražila inspiraciju za novu kolekciju, te se sukladno tome povukla u neki svoj svijet.. S druge strane, veseli vizažist je čagao i rješavao se negomilanog stresa alkoholom...
Moja malenkost se samo na kratko odvojila od veselog društva i uletjela u vrtlog, kasnije će se pokazati sudbonosnih zbivanja....
Naime, moj prijatelj koji opetovano tvrdi da ja ne znam bariti frajere, opet je bio u društvu frenda na kojem je dokazao svoju tvrdnju... Frajer je zgodan i ima nešto paklensko u sebi... Ali, avaj, tek što sam naletjela na njih, ovaj je nekud iščezao i nije se vratio narednih desetak minuta...
Kak su cure (Brineta, Crvenokosa, Plavuša2) bile na šanku, otišla sam k njima... Čim sam došla, Brineta i Crvenokosa su skoknule na toilet, pa su 2 Plavuše ostale same... Nagradno pitanje: Što mislite koliko smo bile same? Niti 2 minute! Uletjela su nam dva zgodna frajera, za kojima je došlo njih nekoliko frendova... Ostatak večeri proveli smo na šanku... Samo nebo zna koliko smo popili, a upravo momentu kad je gorio šank (da, fakat je gorio), neka nevidljiva sila me natjerala da se okrenem. Frend i njegov zgodni frend su upravo bili krenuli prema nama i zastali blago zatečeni viđenim... Htjela sam propasti u zemlju... Sljedeći put kad sam se okrenula, skužila sam ih na garderobi... Tako sam ja opet, po tko zna koji put uspjela, zaribati stvar... Razočarana sobom, odem u toilet, a kad sam se vratila (jebena gužva!), frajer koji mi se upucavao, uletava drugoj curi...
"Baš najs", mislim ja, "bar mi je uštedio vrijeme". A opet, nekako mi baš krivo jer je frajer jebeno zgodan... Anyway, njegov frend još bari moju frendicu, i povuče me k njima i pazite sad, krene on mene uvjeravati kak se ovaj zaljubio u mene na prvi pogled.. Muška mašta, fakat može svašta... Kažem mu da ne padam na takve fore i odem plesati s vizažistom i Crvenokosom... Tek tada shvatim da su poznata dizajnerica i njezin gospodin muž, dali petama vjetra... Od Crvenokose saznam i da je Brineta otišla doma (?!).
Anyway, kak je skoro bio fajrunt, krenemo i mi doma, a za nama krenu i dečki... Zovu u Ludnicu... Lijepo im objasnim, da nas nastavak provoda ne zanima, i krenem van, a van me dočeka On.
S najslađim osmjehom, zove u Ludnicu... S najslađim osmjehom, kažem mu da ne bih i zahvalim na pozivu...
"Hoćeš da idemo negdje sami?" - pita, a ja ne vjerujem...
"Znaš što, ajde zapiši moj broj telefona, pa se javi za kavu..." veli, a ja se nasmijem od srca i ispalim:
"Još se nije rodio frajer kojeg ću ja prva pozvati na kavu!"
"Pa kad mi nećeš dati broj mobitela!"
"Naravno da neću!"
"Sigurno nećeš u Ludnicu ili..."
"Neću!"
"Ali ja sam se zaljubio u tebe"
Sad mi je već presmješno i kažem: "Znaš što, odi ti sad lijepo u Ludnicu pa ćeš se zaljubiti opet!"
Frajer se smije. Gleda me, a onda me zagrli, poljubi u obraz i kaže:" Želim ti laku noć! Lijepo sanjaj i fino se naspavaj!"

P.S. Naslov?! To sam, da se predstavim, ja... kako me neki vide...
- 18:50 - Komentiraj (39) | Printaj | #