Puka se skriva u visokoj tamnozelenoj travi
[ # ]

Zapisati nešto na papir.
Udarati po tipkovnici.
Ono što misliš.
Što gmiže.
Škripi.
Lupa da izađe.
Probija se kroz kožu.
Opušta kroz grčeve.
Manje je stvarno ako to ne napraviš?
Nije se dogodilo ako ne zapišeš?
Nacrtaš?
Otpjevaš?
uslikaš?
jest.
ali samo tebi.
Ostaje ti samo prepričavanje.
tek onda oni mogu reći-shvaćam te.
Možda to ne želiš.
Možda ti to ne treba.
Možda želiš čuti nešto drugo.
Možda samo želiš da šute.
Možda ne.


Htjedoh napisati nešto o Puki jer ju strašno volim.
Toliko je divna i prelijepa da oči bole od gledanja.
Toliko neodoljiva daju želite ugušiti zagrljajima.
Puka ima trepavice.
Kada vas želi smotati, ona trepće.
Vi radite ono što ona želi.
Puka je oštroumna i ogrezla u sebičnosti.Snob.
Mama tvrdi da Puka ima jako staru dušu, razumije sve.
Brat i sestra me uvjeravaju da ona mora biti kažnjena za svoju ljepotu.
Obožavaju ju smetati dok spava i vući ju po sobi.
Tata je uvjeren da je Puka FBI agent:“Gle ju kako zna gdje je ulaz!“-uzviče oduševljeno tata.
MI se smijemo Puki jer ne može rukom otvarati vrata.
Mogla bi, ali kod nas su vrata i strop rađeni za mog brata (vrata su 2,00m a strop 2,20m otprilike).Nedostaje joj 7 cm.Ali naučila ih je otvarati guranjem kada ih ne zatvorimo dovoljno dobro.Ja znam da je Puka zlo.Uvijek iznervirano gleda i oči joj govore:
“Gle ponovo me žele dirati.Dobro ali samo 5 min.Jer ja sam strašno zaposlena.“
Ili“ O, Bože, ponovo piletina s graškom.Da, zar nisam predivna a sad mi daj hranu.
Gle kako sam dobra prema vama,čak me možete dirati po ušima.
GRRRRRRRRRRRr, Daj tu hranu!“
Mjesecima sam mrzila PUKU.Htjela sam udomiti najobičniju kratkodlaku sitnu mačku, spasiti je od gušenja u rijeci s ostatkom okota za koje prijateljca nije mogla naći udomitelje.
Sestra:“Najružniji je od sve svoje braće i sestara.“
Satara:“To je tako fora.“
Sestra:“Stvarno je ružan.“
Satara:“Ne tražim mačku za izložbe! Kriste, samo želim živahnog mačića.“
Sestra:“Prva mačka nakon 8 godina.“-zamišljeno će sestra.
Satara:“Koliko smo ih imali kod djeda i bake?“
Sestra:“Kad ih zbrojim ,oko 30-ak.S kojima smo se igrale i brinule...“
Satara:“ Osam.“
Sestra:“Čega?“
Satara:“ Osam smo ih baš nas dvije same odhranile, sjećaš se?“
Sestra:“Još uvijek su tamo negdje.“
Dan prije nego što smo trebale uzeti k sebi tog mačića kojeg smo nazvale Biserka dolutala je Puka.Biserka je bio ugušen.Puka je dolutala u našu kuću i dvorište.
Zadržali smo ju.Bila je na rubu smrti, gotovo ćelava. Bolesna. Izgladnjela i prljava.
„Jooooj daj pogledaj koliko je dugačko preostalo krzno!“-derala se tetka.
„FUJ, prokleta perzijska s spoljštenim licem!“-s gađenjem je utvrdila sestra.
Složila sam grimasu jer stvarno sam mrzila perzijske mačke.To spljošteno lice i „aristokracija“.
„Pa lice joj je sasvim normalno kada spljoštiš ovu dugačku dlaku uz lice.“-rekao je brat.
„Ruska perzijska mačka.Ako ju budete koristili za rasplod 3 su mužjaka u Zagrebu.“-rekao je veterinar.
„Koliko je sterilizacija?“-hladno je odrezala sestra nakon što je odjebala neku ženu koja je pitala da li bismo joj mogli javiti kada se Puka omaci.
„Još mi samo to treba!“-rekal je sestra.
„Kako se zove?“-pitala sam sestru.
„Ruska mačka, ha?Saša, zove se Saša.“-odgvorila je.
Svi su se prenerazili, dati mački ljudsko ime.Kao da me briga, to je ionako nadimak od Aleksandar.Uvijek smo govorili da će se mačak zvati Biserka.
To je bio naš interni izraz za kurvu jer tako su se zvale nek eod žena koje su se uvaljivale mom starom.Umjesto kurva rekli bismo Biserka.
Mačak transvestit-Biserka.Pa je Saša dobila muško ime.Aleksander/Saša.
No često ju zovemo Puka.Krzno je naraslo ponovo, zdrava je.
Predivna je.Puka je lijena stoka.Po cijele dane leži i uređuje se.Njezin jedini cilj u životu-biti lijepa.Puka na fotelji i cvijeće u vazi.Užasno su mi nedostajale moje divlje mačke.Brze i lukave.Neukrotivo neuhvatljive.Ova se boji usisavača,sušila i vode.
Čak i zvuka vode.Za nju je sve hrana-ponjušiti.
Izgubila je većinu zubi-isjeci hranu na komade.
Nema nimalo agresivnosti u njoj.
Ljudi ju često žele dirati.Mi često kažemo gostima:
“Nemojte dirati Sašu, ona je samo lijepa.Lijepa i glupa.“
Ona sikti na njih i skriva se iza nas.
Postoje dani kad je Puka manje lijepa.
Krmelji, slina od prehlade, trava i blato s dlakom u konopcima.
Dovučeš ju , opereš, iščešljaš,nahraniš i ostaviš da spava.
Meni je uviejk jednako lijepa, prljava ili ne.Tako to ide kad voliš nekoga/nešto.
Uvijek se osjećam kao monstrum dok je kupam.
Toliko plače da je to užasno.
Gleda te bespomoćno skamenjena od straha i proklinje.
Ti si onaj koji se brine o njoj.Koji je treba zaštiti od vode.
A ti ju pokrivaš vodom.
Planira osvetu danima dok ti sjedi u krilu i glumi da je sve u redu.
Skoči i sruši čašu vode u moje krilo.Dižem se i hvatam ju za vrat-izderem se na nju.
Moj glas ju paralizira.Ne volim kad me se boji.
Dovučem je do sebe da joj pokažem da joj neću ništa.
Neodoljiva Pukica.
Živući plišani medo.
Tvoj osobni radijator.
Sebični gad.
Zlo!
Zla Puka!
Uvjerena je da joj se na frižideru ne može ništa dogoditi.
Da je ne vidim iza zastora premda joj van viri cijeli rep.
Da me može nadmudriti.
Druge mačke se boje Puke jer je drukčija.
Strašno je usamljena.
Posebice za vrijeme parenja.Ali ja novca za njene seksualne porive nemam.
Zavoljela sam ju gledajući je dok spava.Promijeni toliko položaja.
Toliko uživa u tome.Kao čovjek nedjeljom kad zan da je tjedan gotov i ne mora ustati.
Kada skoči na tebe.
Prede.
Najsmješnija je dok se skriva u zelenoj/tamnozelenoj travi.
Jedino mjesto gdje se Saša može sakriti je polje zlatne pšenice ili među lavovima.
Mješavina boja tog krzna kojee nekad izgleda kao boja bijele kave.
Nekad prljavo bijelo a noću gotovo ružičasto. Nezemaljski.
Nekad izgleda poput lutke.
Ako budem imala novca preparirati ću je nakon smrti.
Jer ionako uvijek izgleda kao nacrtana animacija koja ne pripada stvarnosti.
Poput zumbula među maslačcima.
Prelijepe stvari ne bi trebale postojati.
Jer ovaj svijet to ne zaslužuje.Kao ni ljudi.
Gle što radimo lijepim ljudima-nabijamo im komplekse,govorimo im da trebaju iskoristiti tu prirodnu prednost(naravno na naćin koji odgovara nama)
Gdje je njen prvi vlasnik?
Doći će valjda jednog dana.Ipak ju je ona/on odhranio.
Kao i moje mačke.Nakon što ih othraniš dođu roditelji i odvezu ih nekome.

24.04.2006....09:10 [ Komentari (1) ] Isprintaj

<< Arhiva >>