< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

nedjelja, 14.02.2010.

BOMBER

Pozdrav amigosi , šta ima mah

Danima se nateravam da napišem post al uvek nekako se ne nateram dovoljno , tako da evo već danima se teram , e riknula mi tastatura neš zeza tako da ne zamerite ako nešto ne štima , jebiga kriza je yes

Neki dan ja gledam TV i ima WC školjka koja kad sereš sama ti opere guzicu i oma je osuši sa malim fenom , košta nešto jaaaako puno , kontam ja sad sebe na toj školjki , ja kad se najedem domaćeg gra sa kupusom i poserem , ja moram minimalno 3 puta puštat vodu i kao ta školjka ti i opere guzicu , pa moju neb mogla oprat da ga jebeš , tu treba mlaz ko kad se slona tušira u zološkom vrtu , to i kupuju ovi što seru ko grlice , a mi prave baje što seremo onako do jaja , nas se tu diskriminira . Da imam novaca kupio bi tu spravu i otišo u tu firmu i demonstrirao im kako nemaju pojma.

E SAD OVO GORE JE NAPISAO PRE JEDNO 4-5 MESECI , I STAVLJENO U SKICE

A, sad evo nesto od danas , ima bitnih stvari da objavim , naime moj zivot se promenio , kao sto ste mogli citat u mojim proislim postovima masa stvari koja se desavala bila je dok sam bio pjan , al ja ne pijem ima vec mesecdana , tako da mi zivot vise nije zabavan pa neam o cemu pisat , a da pisem o onome dok sam bio pjan jebiga ne secam se bas svega tako da necu da vas lazem . Dakle presto sam da rokam po alkoholu jer jerbo doso sam do tacke kljucanja kad sam svatio da to ne valja , normalni ljudi rokaju vikendom a ja ovako preko nedelje pa i vikendom pa to dođe da sam ja svaki drugi zemlja zrak i te fore . Naime kako je do toga doslo , bio kod kolege na slavi Sv. Jovan i u ponoć tako pjan dođem do zakljucka da vise necu d apijem i panem na sto i zaspim , probudim se u 2 i pocnem da pijem sok , i eto ga ja presto da pijem , ali presto sam i da jedem , smanjio sam lonac i to dobrano sam ga smanjio , sad se furam na zeleni caj , voznju sobnog bicikla , cak sam presto i WOW igrat , jebote jos da pocnem i da ucim i to je novi čoek , tako da mis e malo zanimljivih stvari desava ovih dana , vise ni sam sebi nisma zanimljiv a kamoli drugima . Naime okolina i dalje misli da zajebavam , ujak mi rece da od tog mog dijetanja nema nista a ja sam mu reko dać ga poljubit u šupak ako ne smrsavim zeru do 1.5 to mi je kao probni rok , ako ne napravim nista do tada imada se zakrmacim dac u bolnici zavrsit id ića i pića . Al ako sve bude sljakalo ko zna mozda mi se i svidi ovaj zdravi zivot i te zajebancije , isprva je bilo teze , al sade sam totalno do jaja u tome , znaci raja samo tehno pjeva

Evo bas kontam danas u ovom Vukovaru postalo dosadno , vec dugo nema nikakvih nacionalnih sranja , mora da su ljudi poludili pa se prestali tuc , pre je bilo do jaja , upalis tv prvih 10 min dnevnika o nama , u novinama isto . Navodno je u vukovaru svaki 3 čoek neke druge nacionalnosti ,dakle ljudi ajmo zera tepanja , postalo je dosadno , treba odrzat tempo . bang

Jebiga neznam stab jos reko , ugl samo rokajte , ja zera ladim tabarku , pijem te cajeve jedem ko pticica , no vi nemojte tako , samo rokajte , zajebite zdravi zivot , mada je meni do jaja , al koji ce vam to kurac sretan

Odo ja u wc muci me nesto u stomaku , a ladno otkako sam presto zderat manje serem , ranije sam znao opalit po 3 puta dnevno sad 1 u 2-3 dana , i to serem po zera , jebi ti to , valjda cu se jope moc nazderat pa s eposrat i 5 voda da pustim a ono i dalje pliva haha do jaja namcor

Ugl , ajte ljudi budte do jaja , cujemo se , pozdrav



| c0ments. (25) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.