< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

nedjelja, 06.09.2009.

PODIGLA ME IZ PEPELA

E , do kurca , doslo mi meni iz guzice u vugla pa ću da vam napisem koju pametnu , kako , sta i kuda .

Vako , neznam odakle da krenem , ima brdo svega , e ja cu pisat cega se setim tako da događanja nece bit poredana po redu vec po secanju .

Ima brdo dana mater ošla na Baniju , tamo onda provodi dane godisnjeg umora a ja naravno kuci pijem pivo , natrpala mi pivom frizider i osla . E bio sam pjan skoro svaki dan , onaj fazon gledam Tv i popijem 2 dvoguze i amin do sutra , ustanem se opet malo dolijem i to me zaključa i tako to ide u krug . I jednog dana osli i tefijevi matorci na more , a noc pre toga on bio pjan negde a ja kuci , i oko 8 ujutro on pjan kuci a ja se taman otreznio , doleti on do mene u avtu s pivom , ako se ne varam to je bila nedelja ujutro , centar vukovara , 2 pjane budale pivu na terasi pustaju pesme rodnog kraja , deru se i teroriziraju napacene gradjane , i sad poenta cele price , ide crni avto , ulazi u moju ulicu koja inace izgleda ko onaj sanset bulevar , i ja kad sam vido crni avto oma pomislim vidi avto u crnini mora da idu na sahranu , parkiraju oni tu ispod nas i izlaze ljudi u crnom iz crnog avta i nose neko cvece idu na sahranu , pogledaju gore 2 pjane budale se smiju ko konji .... jebiga , ko je vido ic na sahranu u crnom u nedelju u 8 sati ujutro , mislim ono , al dobro , nisu oni krivi bang , nakon toga tefi pane mrtav i zaspi , ja se jos nedam pijem uz maloga baju , kasnije to se smirilo ovaj konj se usto i mene kidnapuje kod sebe na selo nekih 8 km od moe rezidencije , odakle sam se ja sutradan ujutro u 6 vratio peseke , naime dal davat za bus 20 kn , kad su to 2 bureka i 1 jogurt , reko kurca diko ja ode peske , rano jutro ja spavo nisam 2 dana , haos rođaci , doso sma mokar kuci od rose one jutarnje , trebalo mije 1 i 15 min sa stajanjem u pekari i kupovinim vrucih jutarnjih bureka , lisnatih zajebancija , onog kurca sa hrenovkom ma milina .

E pazi vamo imam ja nesto zive rodbine u nekom kurcu kod beograda , i idem ja tamo kod babe , nema niceg boljeg kad baba ceka unuka da dođe pola godine i on dolazi iz daleka , kod mene to vako funkcionise, sto duzi put jac doc vise pjan , i tako je i bilo , jos me ono sunce opalilo jeblo mater , samo sam bacio kez na usta i imo ga ceo dan , bilo mi je do jaja , ja inace nisam taj familija i ta sranja , ja razmisljam vako , sta sad taj mi neka rodbina i zato ja moram bit dobar sa njim , ma teraj sve to , to je moja taktika , budi dobar s kim to oces ostalo samo avlija headbang

Bio sam na faksu neki dan , ja na moj faks nisam odlazio od 4 meseca valjda i banem sada , nisam ni uso izbace me van , iso u onu studensku zajebanciju a nemam indeksa i kao moras imat indeks , pa ko je vido nosit indeks sa sobom na faks , sad moram ganjat da mi se upise oneca iz engleskog ima par meseci ja to polozio al kad su se upisivale ocene ja oso negde i jebiga nisam dobio svoje 2 . Ja samo ocu 2 i nista vise , kad smo pisali informatiku od 24 pitanja teb treba 13 za 2 , ja sam na 16 pitanju imo 13 i to je 2 , usto se i oso po svoju 2 , ko zna da sam resavo do kraja dokle bi doguro , al jok ja ocu 2 , profrsor nikad nije vido takav cvrst stav i takvu odlucnost u jednoj mladoj osobi , mora da je pomislio ovaj ce bit buduci nobelovac. Tajna je da sam ja pre toga pio u HAGU , HAG je kafana radnicka pokraj faksa di ja pijem jelen pivo , stakla su zalepljena selotepom onda znate kakva je to kafana , ima pored faksa i fensi sranja di idu ovi sa sela pa se preseravaju , jebo im ja krave sve do jedne kiss tako ja pio u hagu pre ispita i reko sebi moras dobit 2 , tu bi or not tu bi , i jebate led ja rasturim ispit .

Preksinoc dok sam spavo lupim glavom o zid i malo je kao razbijem , tj imam malu krastu , al ocu se ustat i ne mogu bili me leva noga , nemogu stat na nju , jebote led . Umesto da najebem ko svako normalan na ulici me napadnu izbodu i taj rad , jok ja se sjebem u snu , pa jebem ti mater boziju . Odem van taki sepav odbijem se ko indijanac , jutros se probudim i nema mi cipela ........... pa đe su mi cipele jebla te juva, trazim ja po kuci , kad čujes mater ja sam ih oprala bile su od BLATA ( cipele nisu bile od blata bile su obe zapovracane od glave do pete , al ona kao pravi se da nije videla pa kaze blato , a sve sta sam jeo zadnji par dana je bilo na tim cipelama ) jel vidite vi to , mati me gleda u oci i laze , strasno .

E da i obrijo sam se malo , al se nisam namazo onim govnima posle brijanja pa sam sad sav crven in faca , izgledam ko eskim kad mu je toplo , jebiga.

Rodjaci odo ja da vidim jel mater ulovila nesto za rucak , pa da joj to otmem i pojedem .....

RAJA VOZDRA , piva i igara mouthwash



| c0ments. (30) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.