< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

srijeda, 04.03.2009.

STRANGE DAYS

Heja , pozdrav svima :)

Meni je danas baš dan do jaja , jutros se ustanem nedi oko pola 9 i kontam kako moram na faks , koji počinje u 9 i idem u wc da povadim krmelje , piškim i sve to i skontam da ne vidim ništa kroz prozor , ladno magla neviđena , ništa ne vidiš , iako do faksa imam samo 10 min peške , skontam kako je glupo ic na faks po magli i vratim se u krevet , do sledećeg predavanja.E to sledece predavanje sam imo oko pola 1 , ja se probudim oko 12 i idem u wc obavit ono sta nisam jutros i skontam da vani pada kiša , jebiga ko je vido ić na faks po kiši , stavim si peć 2 jaja na oko , narežem malo neke salame , to sve sredim i skontam da nemam krua za jest , a vani pada kiša , jebote kamen moraću jest popodnevni doručak bez krua , jest da do pekare imam 2 min al vani pada kiša . Teo sam i post napisat ranije al padala je kiša, a ko je vido pisat post po kiši :)

Ovih dana se desila nečuvena tragedija , napadnut je KRIKET TIM ŠRI LANKE u palistanu ako se ne varam hahahahaha , koji su kurac oni skrivili , nemos napast kriket tim ito šri lanke , jos su im autobus gađali bazukom i pobili pola tima , jebote kriket postao najopasniji sport , jos samo fali na neko napadne SKVOŠ tim NIKARAGVE i jebali smo ježa , i ti teroristi mi nisu jasni , ako oce napravit sranje nek napadnu neki stvarno bitan tim a ne kriket tim , pa njih i ja mogu napast , mora da je to bilo zaista tesko izvesti jer kriket tim šri lanke je jako popularan u pakistanu , na hiljade ljudi se skupio da ih vidi , jebote ne dolazi ti svaki dan kriket tim šri lanke u zemlju , to se događa jednom i nikad više , bome ladno ovi iz šri lanke više nece nikuda :)
Evo ladno sad sam pročito dok ovo pišem da je neki rukometaš u Nemačkoj umro , jebote u tom rukometu ili umiru ili se bodu noževima , sport je postao mafija , nema više leba u tom poslu , sigurnije je otić ratovat u Izrael nego bavit se sportom , zato židovi nemaju nikakvih sportskih uspeha , oni samo ratuju i uvek ih ima živih , pa da se židovi počnu bavit sportom svi bi izginuli , vidite iz njihovog primera sigurnija je puška nego lopta :)

E da , kad smo jos kod sporta , u onom ruskom klubu zabranili ženama ulaz na stadion hahahah , carevi , tako treba , žene i sport nemaju veze s vezom nek one ostanu kuci i peru pločice i kuvaju ručak bajama koje su na utakmici .
Ionako dođu tamo da budu viđene , sta zena dođe da gleda fudbal to je ko da ja odem na modnu reviju i pravim se da kontam , nadam se da je ovo samo mali korak , treba to proširit , treba im zabranit i vožnju avtom i pravo glasa ima tu jos svasta , al za sad treba posmatrat situaciju i nadat se ........

Neko me pitadoh u komentarima zašto nema više slika , pa jebemu stavljo bi ja to al oma mi zabrane , tako su mi sjebali celi blog , majku im . Ima ona stara slika govori 1000 reci , e u mom slucaju to bas nije tako , ja sigurno mogu nasrat vise sranja u 1000 reci nego sto moze 1 slika rec , a i nekako mi je zabavnije ovako piskarat nego napsat 2 reda i lupt sliku pa do kurca ajmo dalje , ovako dođem vamo kazem sta imam i ajmo dalje , ono ja ne pisem poeziju ili tako nesto , ne vređam nikoga al blogovi sa pesmama koje nemaju veze s vezom bas i ne kontam , ovo moje sranje bar moš skontat ako nista drugo :)


ETOGA JA GOTOV jeeeee
LJUDI ČUJEMO SE USKORO OPET , SVE VAS POZDRAVLJAM I ŽELIM UGODAN OSTATAK NEDELJE

POZDRAV




| c0ments. (50) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.