< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

nedjelja, 18.01.2009.

SVE JE OSLO U KURAC

Pozdrav svima , eo ja se javljam ekskluzivno po prvi put u novoj godini .
Ovim putem vam čestitam novu godinu , ne zelim vam sve najbolje jer to zelim sebi , al evo nek vam bude malo gore nego meni , jer ako ce meni bit do jaja , onda ni vama ostalima nece bit bas lose .

Razlog mog poduzeg nejavljanja ima vise razloga , al eo sade sam tu pa cu da vam kazem koju pametnu i dobru , da vas uvedem u novu godinu sa recima razuma i blagostanja. Mnogi predviđaju krizu a kako i nece kad je precednik amerike crnac , prvi put od 1492 godine . Uskoro ce bit zena a onda i peder , al ako dođe trudna zena na vlast onda smo ga najebali a da ne pomisljam sta ce biti ako dođe trudan peder .... Ocu da kazem da smo najebali , ima da bude vise emisija na tvu ko opra di dolaze crnci plakat i lecit svoje frustracije , jebote nesmes ih vise ni pogledat oma si rasista , tolko su optereceni sto su crni da to nije normalno . S jedne strane crnci , s druge kineze , odozdo židovi jebu mater svima samo pucaju , zene imaju pravo glasa i voze aute , ukratko najebali smo . Ljudi od svih tih sranja zastrane , neki postanu EMAČI , neki vegetarijanci , neki se jebu u debelo crevo i tako dalje , vise niko ne pije i ne drogira se , svet je poludio . Pre je bilo ako imas problema napijes se i zaboravi na sve , sad ako imas problema jebes kolegu u supak dok mu oci ne iscure .Jebote lopte u fudbalu su bele boje , sto nisu crne oma bi rekjli to je rasizam sutas crnu loptu , oma bi osli kod opre i plakali , crnci nebi teli igrat fudbal , kao bilo bi ja nec da udarim crnog brata i te fore . Sad odjednom svi jedu crni kru , vise beli nije dovoljno dobar , sve vise sto razmialjam skontam kako smo u govnima i kako izumiremo . Naftu zovu crno zlato , pa ko je tu normalan . Jebote cak i svoj kontinent imaju CRNI kontinent , pa sta jos oce .

Ja sam čvrsto odlucio da se borim za malog belog coveka , jebote sve sto je belo izumire , beli medvedi na ivici izumiranja , rodio se beli lav u zoloskom oma svi skocili , vise niko ne vozi bele aute svi voze crne , ljudi moji u kurcu smo , polako ali sigurno izumiremo , uskoro ce bit udarna vest na tvu kad se rodi belo dete , belci posvajaju crnce pa ko je to vido . To je ko da krava usvoji galeba , nema smisla a jos manje veze s vezom . Vi to jos ne vidite zato sto ste pospani od zivota al ja sam budan ko puska u lovca , i kazem vam da ste najebali a ja zajedno s vama .

I ko je kriv ovome svemu , pa ko drugi nego GAZDA , nas stari nepriatelj . Dvno sam bio stavio njegovu sliku da ga svi vidite i skontate al su je zabranili ko sto su zabranili 90 % slika koje sam objavio , prljavi ljudi tipa svi smo jednaki , e kurac nismo !!!! Ja samo pokusavam da pomognem al mi nedaju , isto tako su me oterali sa netloga , ukinuli mi stranicu zbog kako kazu rasne , verske i jos neke diskriminacije , ti vidis kretena i kazes mu da je glup i on se naljuti , pa di to ima , i tako se skupi 100 kretena kojima sam reko das glupi i oni meni ukinu stranicu , i onda ja napravim fejsbuk al nije to to .

Sad je popularno volit sve i svakoga , sve sto je drugacije je normalno i tako to . Nenormalne stvari postaju normalne , jer ako ista kazes onda si ti zaostao sta ja znam , ma teraj sve to u pizdu materinu . Evo uzmi ovaj bend let 3 oni drkaju uzivo i snimaju to i sad je to umetnost i genijalnost , za vreme rucka na nacionalnoj televiziju pokazuju svoje guzice i oni su genijalni , pa ko je tu lud , novinari vicu kak su oni originalni i savrseni , pa dokle . Sve ima svoje granice , al ljudska glupost nikad , sve to treba na lomacu .

Jebiga , mogob srat do đurđevdana , aj ljudi but te mi zivi i zdravi , pazte sta i koga jedete .
Do sledeceg puta vozdra , ugodnu nedelju zeli vam vas mastermajd SATAN ŠAKIĆ



| c0ments. (33) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.