< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

nedjelja, 09.03.2008.

Devils Island

Dragi moji priatelji,čitaoci i kolege blogeri .

Desilo se nešto strašno što bi vas sve moglo zaprepastiti , ne znam ni sam odakle da počnem .Sećate se jednog od prošlih postova di sam objavio sliku GAZDE ,naime GAZDA je napustio svoje telo što imamo potvrđeno na ovoj slici .

SLIKU MI OBRISALI

Kao što vidite GAZDA je napao svog nositelja , ušao mu je u usta i ugušio ga svojom veličinom , i kao takav je meni bio neprepoznatljiv . Jedne mračne jutarnje noći , dok sam vršio svoju nužnu dužnost , nešto me zaskočilo s leđa . Osetio sam strašnu bol i probadanje , to je bio ON.GAZDA , promenio je nosioca pa ga nisam prepoznao , maskirao se.Uz pomoc svoja dva pomoćnika uspio me svladati.Ovo su njegovi pomoćnici , jako opasni niškoristi.

Image Hosting by Picoodle.com

Junački sam se borio , ali bilo ih je više , savladali su me i stavili u tamnicu,odakle vam se sada javljam.

Image Hosting by Picoodle.com

Strašno mi je žao što sam vas izneverio , al dok god verujete u mene možete se odupreti GAZDI i njegovim sledbenicima sumnjiva pola .U tamnici uspeo sam saznati neke od glavnih GAZDINIH planova a to su :

1.Totalno istrebljenje žena.
2.Totalno istrebljenje pasa.
3.Prognat će sve Rusine , Jevreje , Cigane , Crnce itd. ostavit će samo one koje je sam odabrao .
4.Uništiće ovaj blog i svako sećanje na SATANA ŠAKIĆA
5.Zabranit će toplu vodu , benzin te ukinuti INTERNET.

To su samo neki od ciljeva koje sam uspeo doznati , al bojim se da je već kasno . Ljudi ja verujem u vas , nedajte se obmanuti , nemojte verovati GAZDI , ja imam šanse za beg odavde , imam par saveznika čijoj pomoći se nadam , molite se za moje dobro i brzo izbavljenje , a ja ću se moliti za vas i vaše dobro , jer vama je sad teže nego meni .
U ćeliji sam s dva dečka , evo vam njihove slike .

Image Hosting by Picoodle.com

NIje mi lako kad znam da je on sada na slobodi ali izaći ću ja , evo vam par slika njegovih novijih zločina pa prosudite sami koliko je opasan.

OBRISALI OPET SLIKE

LJUDI IZDRŽITE , NEDAJTE SE DA VAS GAZDA OMAĐIJA.







| c0ments. (77) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.