< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

srijeda, 10.10.2007.

Take No Prisoners

Pozdrav istomišljenici moji

Duboko se izvinjavam zbog svoga odsustva i , nemojte misliti da sam vas zanemario , ja sam bio tu svo vreme s vama ali jednostavno sam bio okupiran višom silom i morao sam se suočiti s nečim većim od mene samoga.Drago mi je da ste vi dobro i da me niste zaboravili, verujte mi nisam ni ja vas i zato sam opet tu.Da napomenem ja sam bio s vama u mislima i duši selo vreme , pružao vam svima potporu i svoju snagu duha.

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Ušao sam u okršaj s GAZDOM iz kog sam izašao fizički nadjačan i poražen u potpunosti , išao sam na lječenje i iscjelivanje i sad je sve stabilizirano. Fizički sam nadjačan i poražen ali moj duh je jos jak i imam snage da se stabiliziram i promislim kako i kuda dalje, nadam se da će mi neki od vas pomoći , jer sad se nalazim na nekakvom raskšću između dve vatre , pomalo se i bojim jer sljedeći put bi moglo biti još gore, ne samo za mene nego i za vas. Zato ljudi spavajte s jednim okom otvorenim , jer zlo je jače nego ikad. Imamo još samo jednu priliku koju ne smijemo propustiti , a isto tako trebamo dočekati i znati prepoznati pravi trenutak za udar , jer nepriatelj sa razvija oko nas , a mi trenutno tu ne možemo ništa poduzeti.

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Ljudi nemojte klonuti duhom i verom u mene, mi to možemo zajedno i hoćemo.Samo trebamo još malo vremena , ali ne trebamo čekati dugo jer nismo u prilici da postavljamo uslove , već da djelujemo kad se to od nas bude tražilo , a to će biti uskoro , zato pazite jer ZLO NIKAD NE SPAVA.

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Zahvaljujem se svima koji me podupiru , a posebna zahvala mom istomišljeniku poznatijem pod pseudonimom PEKO koji me je opskrbio sa par dobrih fotki koje sam iskoristio , i koje ću nastaviti koristiti u svojem obraćanju VAMA.
Ako netko ima kakve fotke i želi ih podjeliti s nami neka mi se obrati preko msna koji se nalazi u boxu , još jednom hvala vam ljudi svima, i čujemo ze za koji dan ponovno.

Image is Free Hosted By Pictiger.com


POZDRAV










| c0ments. (77) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.