kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

četvrtak, 23.08.2007.

Kill The King,The King Is Death

Pozdrav odabrana djeco moga roda.

Javljam vam se u ovo nesudbonosno vreme,prepuno kušnje,patnje i nacionalne nesnošljivosti.
Kao što mnogi znate moja ruka ČUDESA nemoze dosegnuti do svih vas u trenutku kada bi ste vi to hteli ali znajte da sam ja tu i ako vam stvarno zatreba moja pomoc ja cu se postarati da je dobijete.Trebate imati samo malo vere i ufanja u moje postojenje kao vašeg pastira i čuvara koji se trudi pomoći vam u ovim vremenima kada smo svi na kušnji.
Primetio sam da mnogi od vas ne razumeju ovu moju potrebu da vas podstaknem da tragate i da se naucite da su neki ljudi drugačiji i da nemaju iste navike kao mi, jer svi smo mi nastali od iste stvari SPERME ili u narodu poznate kao IZDRKAK , zato se ne treba bojati tuđih odabira.
Uviđam da će nekima trebati vremena da se naviknu na moje postojanje kao PROČIŠĆIVAČA vaših duševnih boli ili bilo kakvih problema zato ako ih imate molim vas da me iskušate i potražite moju pomoć te da se uvjerite koliko sam ja stvaran , tj moje supersonične moći.Ovih dana sam shvatio kako svijet nikad neće biti isti i kako u ljudima nikad neće biti dovoljno vjere da prigrle nešto novo i inovativno, ali samo mogu da im poručim ustrajte i imajte MUDA reći što vam je na duši.
Svi se pitate TKO sam ja ali to možete saznati samo ako vam je srce čisto i duša ispunjena ljubavlju ka daljnjemu svomu, Biblija kaže ljubi bližnjega a ja kažem ljubi daljnjega kao i bližnjega, jer netreba biti dobar samo sa ljudima u blizini vec i sa onima u daljini koji misle da smo ih zaboravili ili zapustili.Zato sam ja tu da to ispravim i nebojte se podstaći traganju jer ja sam uz vas i one koji se ufate u mene a i u one koji osporavaju moj postanak jer svi ćemo jednom shvatiti da je istina trnjem prožeta i krvlju poprskana , ali nedajte da vas to smete moja deco.Hrabro nastavite na svojemu putu i znajte JA sam tu samo recite ja VERUJEM i ništa se ne bojte.

Evo vam par stihova koji će pokušati predočiti moje postojanje:

I'll be there for you, when you walk through the fire
I'll be there for you, when the flames get higher
When nothing fits and nothing seems right
Till the very last breath of my life, I'll be there for you

A i par slika da vam slikovno predočim ono što ne mogu riječima jer neće svi shvatiti :

Zaštitite sebe a i druge:

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Pola ljud a pola pauk :

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Ovoj nešto zapelo:

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Mesarija:

Image is Free Hosted By Pictiger.com

I zmija bi sine:

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Šta sve konji moraju da rade da bi ih se jahalo ccccc:

Image is Free Hosted By Pictiger.com

U ovo ja verujem:

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Neko nam je pokisao:

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Mi smo tim:

Image is Free Hosted By Pictiger.com


I za kraj pozdrav za sve vas koji imate ufacije u moje postupke i zapamtite JA sam VI , VI ste JA.

Image is Free Hosted By Pictiger.com



| c0ments. (86) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.