<body> ........Loš dan............. - ...XD...*SaNdRiCAa*...XD... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

=#FF0000>Na blogu ću pisati o svemu što
mi padne napamet...do tada..
pusa.....

<font color=#3333FF>Ime:Sandra
Prezime:Nije bitno
rođenje:14.04.1996
Glazba:Sve osim metala
Nadimci:Sasa,Sasicha,
....Volim....

-Glazbu
-Internet
-čokoladu
-frendice
-dečke
-blog
-jednog malog..hehe.. :)
-komp
-mob
-šminke
-filmove
-ples
-pjevanje
-svojeg mačka
-ljubav
-shoping
-školu (ponekad)






....ne volim....
-licemjere
-dvolične ljude
-laž
-nepovjer




free hit counter

hit counter










.....Evo malo pjesmica.....

[Nocas necu plakati, jer
suze nisu lijek, al zapamti ovo
- VOLJET AU TE ZAUVIJEK.
Nočas lažem sebe - dobro je
i bez tebe, al srce tajnu krije
- NIKAD GORE BILO NIJE!


Image Hosted by ImageShack.us


Neko ko mi treba pokraj mene nije.
Neko koga zelim,u snu mi se krije.
Neko ko mi zivot znaci, za koga
srce pita NEKO KOGA VOLIM
SADA OVO CITA!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Tekli su bolni dani tekle su bolne
suze najdrazu ljubav na svjetu
najbolja drugarica mi uze.
Najteze ce drugarici biti kad se
snjim budem srela pa kad se ona
seti koliko sam ga ja voljela!!


Image Hosted by ImageShack.us

tako mi je tesko bol je tako jaka
kad umesto tebe samnom spava mrak.
A jos veca bol je sto zovem te u snu
i ocekujem blag dodir a ti nisi tu!!!



Ja ne znam živjeti, niti sam znala,
za trenutak s tobom sve bi dala.
Ne treba mi život, njega imaju
svi, sve što mi treba to si ti …..


Image Hosted by ImageShack.us

Nedam im da te bude,
zelim da spavas,
da ne kvare ono sto ti sanjas,
jer tvoji su snovi ljepsi nego java,
a sad tisina jer moja maza spava.



Moj te osmjeh trazi moje te oci mole
a usne sapucu da te jos uvjek vole.
I dok suza sa mog lica silazi ja te
molim nikad od mene ne odlazi.


Image Hosted by ImageShack.us

Smijem li da te volim
cesto sebe pitam, ne
smijem da ti kažem da
mislim na tebe volim te,
al srce mi vene jer postoji pitanje
"Voliš li ti mene"!?


Image Hosted by ImageShack.us

Osjecam tvoje ruke na sebi,
prstima vjestim magiju stvaras,
znam da ti verovati ja smjela ne bih,
kockam se s tobom
A ZNAM DA VARAS!!!!!



KAD POMISLIM NA TEBE
OSTAJEM BEZ DAHA I
ZNAJ DA TE VOLIM BEZ
IMALO STRAHA.VOLIM I
VRIJEME KOJE GLEDAM
PRED SOBOM,VOLIM TE
SREČO IAKO NISAM S TOBOM...


Image Hosted by ImageShack.us

Sjecas li me se one klinke
koja voli,koja nije mogla da odoli
sad ces možda zaplakati,
ali kasno je jer sam te voljela
,ali vise ne.


Image Hosted by ImageShack.us

Znam da me pamtis nesto mi
kaze,znam da me sanjas srce
ne laze i da si sretan to varas sebe,
znam da me volis kao i ja tebe!:)


Image Hosted by ImageShack.us

Ostavljas osobu sto voljet je
znala a uzimas onu sto laz
ti je dala bacas u more sve
one drazi al zapamti ono sto
ostavis vise ne trazi!!


Image Hosted by ImageShack.us

Neka te sreća u životu prati,neka
ti se sve loše dobrim vrati, neka
bude da imaš ljubavi i sreće i
shvati da te jedna cura
nikad zaboraviti neće…



Duša će uvijek patiti,
srce će uvijek boljeti
ali, ja ću te se ....
uvijek sjećati i samo
tebe voljeti...


Image Hosted by ImageShack.us

Bezbroj puta su me tuge slomile,
bezbroj puta sam ljubila druge,
ali samo jednom sam iskreno voljela
i samo jednom me je
istina zaboljela...



Sve tako brzo prolazi, nestaje u malom trenu i pretvara se u uspomenu...Sve je tako čudno,naše slike polako blijede,a ostaju samo sjećanja koja nikome ne vrijede...


Tvoj lik ne mogu kiše isprati,
tvoj osmijeh ne može u vjetru nestati,
tebe ne može vrijeme odnijeti...
Na svakom će te mjestu pratit
moja sjena jer ja ću s tobom
ostati za sva vremena.



volim te kao što riba voli vodu,
kao što dvor voli medu,
kao što medo voli med,
kao što pingvin voli led.
Ja nisam anđeo iz raja,
ali te ipak volim bez kraja...



Da kazem VOLIM TE,
to ništa novo nije,
ako ne znaš koliko
,isto kao i prije,
daleko do beskraja,visoko do
neba,VOLIM TE
najviš..


Image Hosted by ImageShack.us

zašto sam te toliko voljela?
zašto te još nisam preboljela?
polako si me lomio, i na kraju
do bola slomio...uništio si mi život,
razorio si mi snove,
bez tebe nemam snage
za izazove nove...
bila sam sretna,
u tebi pronašla sam sreću.
..takvog kao ti više
nikada pronaći neću...


Image Hosted by ImageShack.us

nemogu više,srce me ne sluša,
bez tebe umrijet će moja duša.
svakim danom sve više venem,
bez tebe nikako da dalje krenem...
srce govori rijeći same od sebe,
ja nikoga neću voljeti više od tebe!
I dalje te volim u samoći toj,
iako znam da nemožeš
i nikad nećeš biti moj...


Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav je cilj života,
tražiti ljubav nije sramota.
Reci cu ti nesto ali ne
mogu glasno, pogledaj me
u oći i sve će ti biti jasno...


Image Hosted by ImageShack.us

Ti si me naučio kako se voli,
ti si mi izlijećio boli,
ti si uljepšao život moj
al znaj da ću i ja život tvoj.
Jer te volim toliko ne znam
ni sama koliko ,al znam da
sve to istina je i da nijedna
rijeć lažna nije.


Image Hosted by ImageShack.us

kazes da volis cvijece,
ali uberes ga, kazes da volis vjetar,
ali zatvaras vrata, kazes da volis kisu,
ali otvaras kisobran, kazes da volis sunce,
ali trazis sjenu, zato se bojim
kad mi kazes VOLIM TE...


Image Hosted by ImageShack.us

sunce sija iza plota,
volim jednog idijota i da imam
100 zivota sve bih dala
za tog idijota



Kada vjetar bude svirao posljednu simfoniju
i okretao stranice
ti se sjeti djevoke koja te voli,
a koja je bila tek slucajni
prolaznik tvog zivota...


Image Hosted by ImageShack.us

ako želiš idi ništa ti necu reci,
stisnut ću srce suze nece teći,
možda bit će teško i boljet će malo,
ali ja ću hrabro glumit
da mi do tebe nije stalo....


Image Hosted by ImageShack.us

Moj te osmeh trazi
moje te oci mole a usne sapucu
da te jos uvjek vole.
I dok suza sa mog lica
silazi ja te molim
nikad od mene ne odlazi


Image Hosted by ImageShack.us

Zasto je zivot tako surov,
zasto smo daleko jedno od drugog,
zasto su daleko grada dva,
zasto smo daleko bas TI&JA!!??



Neka ti osmijeh na licu
bude prepreka svakom zlu,
ljubav u srcu nek ti vječno gori,
da ti se ispune sve želje i snovi,
želi ti netko tko te iskreno voli...


Image Hosted by ImageShack.us

Ko te posalo da krades
svaki kutak mog srca,
da pamtim svaki tren sa tobom?
Da pamtim miris tvog tijela,
svaki dodir tvoj, ko te poslao
da postanes zivot moj?


Image Hosted by ImageShack.us

Dvoje ljudi koji su se voljeli
ne mogu biti prijatelji,
jer se svaki susret svodi
na previse tajanstven pogled
da bi se prestali nadati.-..


Image Hosted by ImageShack.us

Ove će zime pahulje
snježne biti svjedokom ljubavi nježne.
Koraci po snijegu vode
nas k sreći, koliko te
volim vrijeme će ti reci!


Image Hosted by ImageShack.us

rijateljstvo i ljubav lijepe su rijeći,
ali dobra prijatelja teško je steći.
zato ruku možeš dati svima,
ali srce samo iskrenima!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Volim te na kule i kvadrove!
od početka do kraja palube!
I 100% ništa nije kad mi srce uzavrije!
volim te... i love you!
I zbog tebe pišem pjesmu tu!
izvest ću skok sa petoga kata
i dodirnut ću struju od 1000 w!
volim te ludo u subjektu i predikatu
i 100 milja na satu!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Da li znaš šta osjećam prema tebi,
đavoli bi rekli paklena patnja,
anđeli nebeska radost,
a ljudi znaju da
je to
LJUBAV ! ! !
Image Hosted by ImageShack.us

Mnogi su mi ljubav obecali
kazu da zbog mene pate,
da volim samo tebe nikako
da shvate.Ali niko nema dio
srca mog jer cu tebe voljet
do kraja zivota svog!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Možda nisam kap ali tiho padam,
možda pravim grešku što se tebi javljam,
možda nemam sreće ali ti si meni sve,
možda ja tebe volim a ti mene ne!?!?


Image Hosted by ImageShack.us

Moja ljubav prema tebi
prestat će kad slijepi slikar
uspije naslikati zvuk latice ruže
koja pada na stakleni sag dvorca
koji ne postoji......


Image Hosted by ImageShack.us

zasto te volim pitam se cesto,
zasto u mom srcu dolazis
na prvo mjesto,zasto te
sanjam svake noci a
znam da neces doci,
zasto me to sve boli,
mozda zato sto te
volim!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us

1000 je suza u mojim ocima bilo,
1000 je zelja koje mi zivot nije ispunio,
malo je prijatelja koje trebamo svi,
a jos manje prijatelja kao sto si ti!!!



Ja nisam kraj tebe
a ponoc je blizu,
usne tvoje sad mi se grizu.
Kako sad da budem kraj tebe..
tesko treba mi moc.
Zelim ti laku noc,srecu svu
i mene u snu...
volim te


Image Hosted by ImageShack.us

Sve ove suze sto niz lice teku
nisu kao vatra al ipak me peku,
jer mnogo tesko ce me dusa
zabolit sto nisam vise s tobom
jer te moje srce ludo VOLI!


Image Hosted by ImageShack.us

Tvoja malena kroz noci te
doziva al od tebe nema poziva,
tvoje malena pruza ti ruke
al od tebe ni poruke...
Sad te za jedno moli
PUSTI JE DA TE VOLI!?


Image Hosted by ImageShack.us

Daleko od tebe ja sam sad,
neka druga zemlja i neki drugi grad,
neki novi snovi koji nisu nasi,
i uzasna daljina koja me sad plasi...
Sve bi dala da sam sada tu uz tebe,
da poljubim te nezno
i prigrlim uz sebe...
Doci ce i taj dan za koji
se molim da ti opet kazem
koliko te volim!!



duboko vjeruj u ono sto zelis i
zapamti,,izgubljeno je samo
ono cega smo se odrekli..
u zivotu pozeli samo jedno,,
da nevolis izgubljeno i ne
izgubis voljeno…



Ako me volis, ne pricaj nikome.
Ako me zelis, ne daj me nikome.
Ako me ljubis, ljubi me njezno.
Ako ni jedno od toga nije,
vrati mi srce,
oprosteno ti je!!!!


Image Hosted by ImageShack.us

. Ako zadrzis ovu poruku
- VOLIS ME,
ako je ignoriras
- OBOZAVAS ME,
ako ne odgovoris
-ZELIS ME,
ako odgovoris
- NE MOZES BEZ MENE...


Image Hosted by ImageShack.us

Andjele, sklopi okice i
u tami noci pronadji svjetlo
mjesecine da ti obasja snove
i u njih dovede one
zbog kojih se
vrijedi sutra buditi!


Image Hosted by ImageShack.us

Baci casu visoko, past ce na tlo
. Baci kamen u vodu, dodirnut ce dno.
Baci granu u vatru, izgorjet ce sva.
Baci mene od sebe,
umrijet cu ja.


Image Hosted by ImageShack.us

Bila bih postelja u kojoj
spavas i jastuk na kojem
se budis, zvijezda koju
sanjas, suza kada places,
osmjeh kad se smijes,
usinila bi sve samo da
sam uz TEBE!


Image Hosted by ImageShack.us

Bori se za srecu, za ono zelis.
Ono sto mnogo ti znaci,
nemoj dijeliti. Ne brini za
druge, jer drugi ce se snaci
ali ljubav poput tebe
tesko je naci.


Image Hosted by ImageShack.us

Daj mi 1000 poljubaca,
pa jos 1000, pa jos 1000...
Kad razmijenimo milijun
poljubaca pomijesajmo ih
zajedno sve dok
ih ljubomorni ne
budu mogli prebrojati







CREDITS

x



........Loš dan.............
05.05.2008. - 10:13

Jučer mi je bio tak loši dan.........
U jutro je bilo super ali poslje podne vkatastrofa........
Uzela sam si mamine štikle i skakala po bratovom krevetu,ali on na tome ne spava i napravila rupu iz koje sada viri feder....Pa sam slučajno skočila na koljena i na tom mjestu podrapala si najdraže hlaće za školupuknucupuknucu
Poslje sam se vozila s biciklom i tak se potrgala...
Dana sam sva crno........I još k tome pojavila mi se alergija......
Neda mi se više pisat jer nemogu sjediti tak me guzica boli.....

Idem chao!!
Tnx na komovima vi bi to mogli puno bolje!!sretansretannaughtynaughty



| 18 | Komentiraj | Isprintaj | #