<span id="glowtext">Bijeli post</span> - YO SOY AL SAROUKH - Blog.hr Bijeli post,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Bijeli post,blog.dnevnik.hr/saroukh" />

yo soy al saroukh

center>

srijeda, 28.06.2006.

Bijeli post

Zadnji post je bio 7. lipnja (slučajno opet 7), znači prošlo je rekordnih tri tjedna postanja bez posta. Neki misle da cijeli dan ločem pivo i gledam utakmice, to nije istina. Cijeli dan igram odbojku na pijesku, navečer pogledam samo eventualno jednu utakmicu, ili samo sažetke, na kraju mi se ne da pisati. Imam osjećaj da bi se jedino mogo odmoriti ako umrem, bar da se naspavam jedno 100 godina. Mogo sam nešto kratko napisati, al kako sam sam sebi nabio visoki ritam sa zadnjim dužim i kvalitetnijim postovima, to ne bi imalo smisla. Žrtva sam vlastitog bloga. I ko kaže da se pivo mora lokati, ja npr. pijem zeleni čaj uz nogomet, ako mi se pije nešto jače onda votku, pošto imam neke ruske korijene. I ove reklame su mi zgadile pivo do kraja života, jer se svaka naša reklama svodi na rukanje i urlikanje. Sad se nadam da će mi skinuti s kurca te reklame kad su naši ispali, jer stvarno što je previše je previše. Kad sam kod urlikanja, naši se stalno hvale kako smo nadurlikali sve ostale navijače na SP-u. Wow, ta me spoznaja zbilja ispunjava ponosom, bar smo tu prvi, to je ipak puno bitnije nego osvojiti naslov prvaka na SP. Kad vidim reklame, pa navijače...valjda bi znanstvenici koji se bave evolucijom kod nas trebali tražiti kariku koja nedostaje. Nije mi jasno da su toliko bezidejni da ne mogu napraviti tematsku reklamu sa nogometom i navijačima bez dernjave. Hyundai je 2002. imao savršenu takvu reklamu sa onom pjesmom od Republice, ove godine im je nešto lošija, ali ipak svjetlosnu godinu ispred svih naših . Da, ali za takvu reklamu treba uložiti lovu, a ne samo staviti nekog redikula da sa dresom urla, pa ga usnimiti. Ja se ne žderem previše što su naši ispali, dalje navijam za Argentinu i Italiju. Čak su mi i Njemci postali simpatičniji, prije sam uvijek navijao protiv njih, jer sam bio pod utjecajem filmova iz drugog svj. rata, Boška Buhe, Save Kovačevića-sirogojna i sličnih...sve se mijenja. Suci su katastrofa, glavni griješe, ali linijski redovito zakinu svakoga za gol. Možda se ti pomoćni ne bi trebali zvati pomoćni nego glavni, jer mislim da često oni puno više mogu utjecati na rezultat, danas kada se igra na ofsajd zamke. Pa ja kad bi kupovao utakmicu, kupio bi rađe pomoćnog (a mislim da se tako i radi, imali smo i kod nas slučaj Krečak), on dirigira onim ključnim situacijama kada igrač može izletiti sam ispred golmana, a takvih situacija ima stvarno puno. Lijepo sam objasnio u postu u dopingu zašto im ne daju video-konzultaciju, čisto da se diže više prašine oko svega i da je veća gledanost (sportovi gdje se poslije ne može blebetati o sudačkoj nepravdi, npr. skijanje, trčanje ta pojedinost oduzima pompu), što odgovara onima koji cijelu predstavu plaćaju i koji imaju stvarnu moć,sponzorima konkretno, još konkretnije glavnima Nike-u, Adidas-u i Hyundai-u, a funkcioneri FIFE itekako moraju voditi računa o njihovim željama.
Tema ovog posta će biti uloga fizičkog izgleda. Obećo sam sebi da neću daviti s nogometom, ipak mi je više u interesu da curke više čitaju moj blog. Ipak moram početi sa SP-om. Kako ja uvijek primjetim stvari koje svima promaknu, tako sam zamijetio da su najbolji ili posebni nogometaši skoro redovito najzgodniji. Neću dati linkove na slike, svako može utipkati u google slike da vidi. Počnem sa Brazilom, najbolji su tamo Ronaldinho i Kaka. Kaka je vjerojatno najzgodniji lik na SP-u, u Sao paolu postoji klub njegovih obožavateljica koje se zovu Cacacetes, tako će se i moje zvati rainmanetes. Za Ronaldinha kažu da je ružan, meni nije, da sam cura ili peder sigurno bi mi se sviđao jer ima nešto u sebi, djeluje ko neki čarobnjak iz bajke. U Realu ga nisu htjeli primiti zbog ružnoće, jer Real voli da mu igrači dobro igraju i budu atraktivni. U Francuskoj su najbolji Zidane i Henry, također najpoželjniji u svojoj reprezentaciji. U Španjolskoj je godinama centralni lik bio Raul i odlični golman Casillas, obadva pri vrhu ljestvice suprotnog spola, danas ih zamjenjuje mlada zvijezda Torres čiji posteri redovito izlaze u magazinima za tinejđerice. U Švedskoj je motor ekipe Ljungberg, koji je bio maneken Calvina Kleina, kao i u Ukrajini Ševčenko, koji odskače igrom i izgledom, i bio je Armanijev maneken. U Engleskoj je Beckham i dalje broj jedan, iako ga neki potcjenjuju, jedan je od boljih igrača tamo, zbog izvođenja prekida. I ostali ključni igrači Lampard, Joe Cole, Gerrard i Owen visoko kotiraju kod žena. Najbolji i najzgodniji Njemac je Ballack, on je zvijezda u Njemačkoj i izvan terena. Najbolji u Paragvaju su Santa cruz i Valdes, opet najzgodniji tamo. U obali Bjelokosti najbolji je Drogba, jel treba napominjati, sigurno jedan od deset najzgodnijih na SP-u, najzgodniji crnac. I SiCG, najbolji igrač je Stanković, gadi mi se više ponavljati, ujedno i najzgodniji. Nizozemci imaju tri zgodna Van der Vaart, Van Nistelrooy i Cocu, uz Robbena, ovi su ključni igrači. Najbolji Mexikanac je Marquez, uvršten po nekima u top 10 najzgodnijih jer izgleda ko lik iz sapunica. U Portugalu bi najbolja dva trebala biti C. Ronaldo i Figo (za moj ukus igre Maniche), također najzgodniji u svojim timovima. Najbolji igrač Irana i Azije je Ali karimi, koji je pljunuti glavni lik iz Nikite (onaj što nije odavao emocije i što je imao zaleđenu facu, evo slike Ali KarimijaImage Hosted by ImageShack.us), a on se sviđao ženama. Japancima je prije bio najbolji Nakata (danas Nakamura, isto dobro izgleda), koji je imao klubove obožavateljica. U Češkoj su najbolji i najzgodniji Cech, Baroš i Nedved. Kod Hrvata najljepšim je prošle godine proglašen Kranjčar, koji nije najbolji, ali opet nije običan igrač. Neke vole Pršu (koji nsliči na Bleka stenu), Pletikosu, Kovače, slučajno su nam ti bili bolji od drugih...U Češkoj odskaču igrom i izgledom Nedved i Baroš. Za kraj sam ostavio Talijane, oni su redovito najzgodniji na svim prvenstvima, prije su im najbolji igrači Baggio i Maldini bili najzgodniji, sada su ih zamijenili neki drugi. Najzgodniji su najbolji golman na svijetu Buffon, pa dva ponajbolja defenzivca na svijetu Nesta i Cannavaro, karizmatični Totti, i najbolji strijelac talijanskog prvenstva Toni.

...Malo lokalnog kolorita da potkrijepi sve ovo. Dalmatinci su svjetski fenomen po broju priznatih sportaša. Zadar košarka, Dubrovnik vaterpolo, Split da i ne spominjem, i ostali sportaši poznati su imali korijene sa dalmatinskog krša (npr. Pula je grad boksa zbog Parlova i Drviša, ali i oni su podrijetlom Dalmatinci). Dalmacija je dala puno ratnika, umjetnika, pisaca, pjevača (arhetip Dalmatinca sa lančićem oko vrata je skrojio Mišo Kovač iz Šibenika, nastavili Milo Hrnić iz Dubrovnika, Zečić iz Splita, Tomislav Ivčić iz Zadra, eto svaki grad je dao svoje). I nisu li objektivno Dalmatinci najzgodniji u Hrvatskoj?


Previše toga da bi bilo slučajno. Ovo su i najzgodniji igrači SP-a, prosječni igrači uglavno i izgledaju prosječno. Od prosječnih nešto bolje izgledaju Ashley Cole, Jankulovski, Nuno Gomes i jedan Mexikanac, zaboravio mu ime. Od najboljih koji izgledaju prosječno sam našao iznimke u likovima Robbena, Essiena i Rooneya koji je ružan ko sipa. U nekima se niko posebno ne ističe, kao npr. Poljska gdje su svi prosječni igrom i izgledom i Argentina gdje svi odlično igraju, al opet ne možeš izdvojiti najzgodnijeg.

Očigledno je ovo dvoje povezano. Sad je li prije bila kokoš ili jaje? Jesu li lijepi zato što su najbolji pa im to utječe na dobar ten i držanje ramena ili obratno? Prije će biti ovo obratno, ljepima je ipak lakše u životu, ljepota je bez preporuke svugdje rado viđen gost. Tako su dokazali nedavno da će nekome lijepome biti izrečena manja kazna nego ružnom, iako su počinili isti zločin. Čak i mala djeca više vremena fixiraju lijepe ljude, nego ružne.To je upravo onaj impuls koji je pretpostavljam dan ovima da postanu najbolji. Vjerojatno su im opraštali lakše greške nego drugima, i sigurno su imali veći kredit nego drugi, jer se lijepe percipira i kao sposobnije. Pa je onda u selekcijama to možda imalo neku ulogu. Ima jedna teorija po kojoj je ljepota nagrada za dobru genetiku, dobri geni su zaslužni za sposobnosti ovih igrača, pa i zbog dobrih gena su lijepi. I ovo sve je jedan veliki dokaz da ljepota ne isključuje pamet, može se biti lijep i pametan, zašto svi uvijek to isključuju. Ovo su vrhunski igrači, dokazano je da su takvi inteligentniji u prosjeku, što se vidi iz njihovog razumjevanja igre, odlučivanja u trenutku, vizije. Neki misle da nogometaši nisu baš preinteligentni, to je velika zabluda, i prosječan igrač mora biti jako inteligentan da u kratkom vremenu izračuna sve operacije u glavi, a vrhunski igrači koji razumiju igru tipa Zidane , Kaka vjerojatno imaju IQ genija. Možda je odigralo ulogu i to što su imali motiv više dokazati da su ne samo pojave, nego i dobri igrači. Možda ima još nešto, i neka povezanost postoji što je odgovor svima onima koji cijene pamet, a ljepotu smatraju nešto što je priroda dala. Pa da malo razmisle, skužili bi i da je nam je inteligenciju dala priroda, šta su tupani izabrali svoju tupost. Štoviše, inteligencija se puno manje može popraviti nego ljepota. Danas imamo na raspolaganju takve tehnike i tretmane da se ama baš svaki komad tijela može popraviti i doraditi, da npr. neka prosječno lijepa cura zablista, čak i da samo stavi push-up grudnjak, utegne guzicu, našminka se...danas cure puno bolje izgledaju nego prije, teško je ružnu naći, dovoljno je da odeš na špicu u npr. Split. Red cica, red guzica, pa dva reda cica, guzica, cica, cica, cica, guzica...Ljepota ima još jednu veliku prednost, vidljiva je odmah, dok pamet ili sposobnost moraš dokazivati. A i kad dokažeš, vrlo je upitno koliko će biti cijenjena. Postoji nešto, možda ovaj post nije mjesto za to, što ja zovem vladavina mediokriteta. Na isto dođe biti prepametan ili preglup, oba dva slučaja mediokriteti isključuju iz svoje okoline (skoro svi genijalci su bili isključeni), jer ne žele blizu nedokučive i one koje ih čitaju ko otvorene knjige. Eventualno će ih cijeniti, ali tek ako nešto naprave. Mediokriteti biraju mediokritete koji su malo pametniji od njih, ali koji su opet u granicama mediokritetstva. To je tako jer su oni ipak u većini i drže se zajedno jer se razumiju, pravi su uglavnom u sjeni, a teško je protiv većine...


Da ne odem previše, da kažem nešto o muškoj ljepoti. Ženama je ljepota ipak puno bitnija, muškarci ipak više sline za takvima nego onima unutarnje lijepima (ovo neki prodaju ženama, čisto da bi ih lakše povalili). Donedavno se mislilo da žene traže lijepe i plodne muškarce, jer će im ti osigurati dobre gene za potomstvo(kao i muškarci, sad razbijam glavu zašto ja volim cicate, je li to zato što me podsjeća na cicanje majke, ili zato jer tako vidim da će mi partnerica biti dobra dojilja djeci?). Onda se ustanovilo da žene ipak biraju partnera po karakteristikama sličnijim sebi, jer podsvjesno ne žele ljepšeg od njih, pošto bi takav u budućnosti mogao ostaviti nju i potomstvo i naći mlađu i bolju, znači, prednost daju ipak onim kvalitetama koje će garantirati potomcima miran san. To objašnjava puno toga, biti zgodan za muškarca najčešće znači privlačenje samo prve pozornosti, u većini slučajeva treba još nešto pokazati, pogotovo kod ljepih (kod starijih, neuglednijih i ocvalih obično ne treba, jer one hvatanjem takvog žele dobiti potvrdu svoje privlačnosti). Pa evo, Casanova je bio ružan ko crna smrt, no on je znao sugestibilnom pričom potaknuti emocije i maštu kod žena. Od ovih drugih vrlina više cijene status (ne lova, ko što svi misle, lova je potvrda statusa, npr. ako je nije sam zaradio, manje će cijeniti, jer lova dođe i ode. Više će cijeniti neke vrline kao ambicioznost, pronicljivost, ustrajnost, obrazovanje koje će u budućnosti garantirati nekakav status i time mogućnosti za potomke.) Žene više od ljepote traže muškarca višeg statusa u društvu od nje (primjer, zašto se skoro nikad ne događa da se neka zvijezda tipa Cindy Crawford ne spanđa sa Perom Perićem, vulkanizerom iz Ljubuškog, pretjero sam, ili nekim bezveze koji se kreće u njenim krugovima. Ne, to mora biti Richard Gere.) Kad sam kod slavnih, slava je ipak najveći oblik tog statusa, slava je stvar koja će i najružnijeg stvora pretvoriti u objekt želje (uopće ne sumnjam koliko bi žena željelo biti sa Bil Gatesom,a znamo kako on izgleda.). Eto, sad na koje bi mjesto stavili tu ljepotu muškarca, nisam kompetentan odgovoriti, trebalo bi pitati curke...Ja sam isto poprilično zgodan muškarac, samoprozvani "Rainman, hrvatski Paul Newman":), normalno da mi je drago zbog toga jer se neka vratašca lakše otvaraju. Ponekad požalim što nemam dva metra kurca, da pojebem samog sebe kad mi se prohtije. Ali opet, reko, nije sve u tome...


Dalje, prije neko vrijeme se pojavio izraz metroseksualac, ne znam ko ga je izbacio, i svi su se ko pijan plota uhvatili tog izraza, počeli otkrivati metriće među slavnima, po novinama ženskima počeli davati psiho-profile, kako ih prepoznati, označiti, uhvatiti itd. Počeli su se javljati još neki filozofi koji su počeli govoriti o evoluciji muškarca, wow, pa još nadodavati na to ubersexualce, nano, agro.....Normalno, još jedna fora za prodaju novina, izgleda da se niko nije zapitao ono što i ja. Pa, takvi muškarci su oduvijek postojali, u generaciji naših mama i tata je bilo likova koje su zvali šminkerima, dobro se oblačili, stavljali maslinovo ulje i briljantin na kosu i krali kreme od sestara i majki. Pa i oni bi kupovali sigurno sve preparate za muškarce kao i ovi sada da ih je bilo.I koja je razlika, jel mi može neko objasniti, između bivših šminkera i današnjih metrića, osim što su ovi zadnji dobili više mogućnosti?

Zijev, spava mi se jer se rasteglo ovo, pa ću još jedan post vezan na ovaj napisati.

Evo vam starog lisca Julia Iglesiasa i panteru Dianu Ross. Ukoliko neko želi ovakav player, na philo helpblogu je objašnjeno, tamo se ja nafilam uvijek dobrim informacijama. Promijenio sam i naslov bloga, možda sam trebo staviti sedmoga dana jer je tako bilo, ali imam u vidu da je Bog sedmi dan odmarao. Možda vratim stari naslov, ovaj je vrhunac moje bahatosti...

P.S. moram reagirati, kad sam spominjo ono o pravdi i sucima, zbog utakmice Brazil-Francuska. Još jedan razlog zašto ne odgovara pravda u sportu je taj da ovako očito mogu potpomoći nekom ko im odgovara da ide dalje. Ne mislim da to direktno kažu sucima, ali suci vrlo dobro znaju da je bolje da se zajebu protiv nepoželjnih, nego protiv poželjnih, i da poželjne eventualno poguraju. Zna se da su napoželjniji Skandinavci jer navijači puno troše i nisu agresivni, pa onda imamo skupinu manje poželjnih, pa onda nepoželjnih (npr. Poljaci, siromašni i agresivni). Dopiso sam ovo jer je spomenutu utakmicu (Bra-Fra) odsudio Cantalejo, koji je za Talijane protiv Australaca dosudio penal koji ne bi sviro ni Mussolini, da se digo slučajno iz groba. Umjesto da više ne sudi ni na seoskim utakmicama, on odmah dobije važnu utakmicu četvrtfinala. Australci su poželjni navijači, puno troše i nisu agresivni ko i Talijani, ovo je vjerojatno bilo vraćanje dugova sa prošlog SP-a kad su Talijani bili pokradeni, a sudac je očigledno znao da je to poželjno ponašanje i da neće snositi neke posljedice...



03 - All Of You (Duet With Diana Ross).mp3

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.