šareni nokti...!!! lol

N E M O G U . . . ! ! !

jednostavno se nemogu odreči svoga bloga...
cijeli je za mene savršen !!! volim ga cerek...
za vrijeme ovog bloga sam napravila čak 3
bloga, ali se ovoga nemogu odreči...!!!
šta ču kad je tako sladak :)


ovaj je dan godišnjica postova na mome pravom,
tj. ovom blogu... ovo je deseti post... molim čestitke,
ljepe želje i pohvale :) šalim se... ovo sam vam rekla
samo da znate da me i ovo veže za blog pa sam
morala napisati deseti post...

moj je blog ljubomoran jer svi drugi blogovi imaju
godišnjice, ili su imali, a samo on nema...
nisam mu to htjela uskratiti... jako mi ga je žao...
i najviše ga od svih mojih prijašnjih blogova volim...


ovo je bilo o mome 'slavnom' povratku i o
godišnjici postova mojega bloga... i tako...
več sam se raspisala neču više pisati jer niko
ne čita dugačke postove... lol... idem....


bok
p.s. pročitajte post...
voljela bih to




Image Hosted by ImageShack.us


07.11.2007. u 13:41
° 108 coments ° print ° # °