25

nedjelja

ožujak

2018

Decoupage pisanice za Cvjetnu nedjelju

Bok svima!

Danas je Cvjetnica i još nas tjedan dana djeli do Uskrsa. To znači da je nakon velikog pospremanja, krajnje vrijeme za Uskrsno ukrašavanje Vašeg doma. sretan



Simbol Cvjetnice su maslinove grane, a u nekim krajevima običaj je i umivanje vodom u koju je umočeno cvijeće. Kada smo bile male, sestra i ja, mama je znala napuniti zdjelu vodom i u nju staviti cvijeće iz našeg vrta - trantinčice, maslačke, latice ruža ili procvjetalih voćki. Tradicija kaže da se mlade djevojke umivaju takvom vodom za ljepotu, zdravlje i blagostanje. sretan

Danas ću Vam pokazati neke ovogodišnje Decoupage pisance.
Na Dolcu sam kupila ove grane vrbe tako zvane Cica Mace.



Ti njihovi mekani pupoljci su tako elegantni i apsolutno predivni. Cijena kraćih grana je 10 kn po buketiću, a ove veće sam platila 20 kn za 5 grana. S obzirom da je sada lijepo vrijeme lako ih možete pronaći i u obližnjoj šumi. Ove grane su vrlo neutralne pa su mi super za vješanje raznobojnih pisanica.



O samom postupku izrade pisala sam već u svojim prvim postovima pa nema smisla da se ponavljam. Zavirite u arhivu ožujak 2015.

Od materijala za decoupage pisanice koristila sam:
- bijelu bazičnu boju (Chemaco)
- decoupage ljepilo (Chemaco)
- decoupage završni lak (Chemaco)



- pisanice od stiropora (dio su iz Chemaca, a dio iz Offertissime, u Offertissimi su znatno jeftinije, ali nešto manje kvalitetete)



- ukrasne trakice (Kik)



Koristila sam baš mnogo različitih salveta i trakica i baš je ispalo sve šareno.



Šarenilo daje malo veselja prostoru u kojem inaće volim minimalizam i jednostavnost. Nešto je pisanica ostalo i od prijašnjih godina. Pa ih je sada već prilično. Uživajte u slikama.





















I pisanice sa prijašnjeg posta su sada na ovakvoj grani.



I to je to.
Slijedeću subotu planiram isprobati bojanje pisanica prirodnim bojama, do sada smo od prirodnih boja koristili ljuske luka, o čemu sam također već pisala, ali me zanima kako će ispasti prirodne žute, crvene i zelene pisanice. Svakako provjerite ovdje na blogu. sretan

Pozdrav, wave
Željka

Oznake: pisanice, decoupage, decoupage pisanice, Uskrsna jaja, Uskrs2018, Uskrs, CVJETNICA

<< Arhiva >>